Kjønn på hvilken ultralyd?

Ja, og det får vi ikke lov å hente ut av nipt her til lands, noe som faktisk frustrerer meg litt. Nipt resultatet får man jo etter 12 ukers abortgrensa. Jeg vil ha barnet, jeg bare vil bare vite kjønnet! :hilarious:

Ja, er de redd folk tar abort fordi de ikke vil ha det kjønnet lism? For de som vil vite finner det jo ut :wacky:

Gynokologen min hadde sett så tidlig før, klinikken i Trondheim jeg har brukt har jordmor som kan se kjønn i 12 uke
Det fikk jeg også vite sist (ved en annen klinikk), men det som ble sett/sagt da viste seg å være feil. Vet flere som vedkommende har gjetta riktig på, men også noen hvor det er gjetta feil. Så lenge man vet at det er veldig usikkert når det er så tidlig er det jo bare å ta det med en klype salt! Moro å høre hva de tror uansett :)

Ja, er de redd folk tar abort fordi de ikke vil ha det kjønnet lism? For de som vil vite finner det jo ut :wacky:
Ja, desverre er det folk som gjør det :eek::banghead: ofte er det jo religion som er knyttet til det når det skjer da, men likevel helt sykt!

Ja, desverre er det folk som gjør det :eek::banghead: ofte er det jo religion som er knyttet til det når det skjer da, men likevel helt sykt!

Helt sykt......

Men jeg kunne vel fått vite det når jeg skal på ordinær ultralyd og de leter etter kjønn uansett?? *syte* :hilarious:

Jeg spurte i uke 13 og 15 sist, men fikk ikke vite før 18, så vi får se.

Back
Topp