Kjønn på hvilken ultralyd?

Var på OTUL i dag 12+0 og de sa det går ikke å se.. har fått OUL 15.1 (uke 21 de gir time her), så har bestilt privat 19.12 (16+6).
Men alt var bra med baby? :Heartred
 
Spurte i uke 13 og 15 sist. Men de kunne ikke se. Men 18 så de.
 
Stoler ikke på noe noen sier om kjønn før oul :hilarious: Fått feilinfo helt opp i uke 18:wacky:
 
Vi fikk vite i uke 12 med forrige, var på tul privat, og syntes eg såg det sjøl. Men de sa de ikke kunne si noe helt sikkert men det såg ut som gutt. På oul så sa de at de var enige, og vi har nå eg herlig gutt.

Skal til gynekolog på otul så håper Hu vil si hva hun tror :angelic: :Heartred
 
Fikk hverken vite på TUL eller OUL sist pga var ikke mulig å se. Tok derfor privat 3d i uke 24 å fikk heldigvis sett da:-)
 
Fikk hverken vite på TUL eller OUL sist pga var ikke mulig å se. Tok derfor privat 3d i uke 24 å fikk heldigvis sett da:)
Ja, for det er sånt jeg må vite, hvertfall :hilarious: Jeg klarer ikke vente til fødselen og se!
 
Hva tenker dere? Skal på ultralyd på sykehuset når jeg er 12+5. Veldig spent på om det er mulig å få vite kjønnet da. Siden det er tvillinger er det kanskje enklere å sammenligne med hverandre? Værtfall at dem greier å se om det er samme kjønn eller en av hver?
 
Hva tenker dere? Skal på ultralyd på sykehuset når jeg er 12+5. Veldig spent på om det er mulig å få vite kjønnet da. Siden det er tvillinger er det kanskje enklere å sammenligne med hverandre? Værtfall at dem greier å se om det er samme kjønn eller en av hver?

Hvis det er godt sykelig med nub så er det mulig å kunne se kjønn, men det er jo enda tidlig så kan endre seg! Men 12+0 sist så var var vi sikre på det var jente og det stemte ❤️
Skal 12+5 selv og er spent :D
 
Hvis det er godt sykelig med nub så er det mulig å kunne se kjønn, men det er jo enda tidlig så kan endre seg! Men 12+0 sist så var var vi sikre på det var jente og det stemte ❤️
Skal 12+5 selv og er spent :D
Jaa, krysser virkelig fingrene! Så gøy :Heartred
 
Jeg skal på otul til onsdag, da er jeg 11+4, Hu skulle se da om hun kunne se kjønnet ❤️
Det er dessverre altfor tidlig å kunne se kjønn så tidlig, da kjønnsorganene ser helt like ut før uke 12, og kan s elike ut helt til 12+5, etter det kan man se en forksjell på nuben :shy:
 
Det er dessverre altfor tidlig å kunne se kjønn så tidlig, da kjønnsorganene ser helt like ut før uke 12, og kan s elike ut helt til 12+5, etter det kan man se en forksjell på nuben :shy:
Gynokologen min hadde sett så tidlig før, klinikken i Trondheim jeg har brukt har jordmor som kan se kjønn i 12 uke
 
Gynokologen min hadde sett så tidlig før, klinikken i Trondheim jeg har brukt har jordmor som kan se kjønn i 12 uke

Det er veldig rart siden det er ikke mulig før 12 uker, men klart de kan gjette og er jo 50% sjans for riktig da :hilarious:
 
Jeg er jo bare 3 dager unna 12+0 til onsdag

Jeg var 11+4 selv på ul sist, men hver dag har mye å si når de er så små! De vokser trossalt 1 cm i uka og mye skjer, så nuben på denne tiden ser det ut som jenter, men neste dag eller dagene så kan nuben reise seg og det er en gutt!
 
Jeg er jo bare 3 dager unna 12+0 til onsdag
Jeg var 11+4 selv på ul sist, men hver dag har mye å si når de er så små! De vokser trossalt 1 cm i uka og mye skjer, så nuben på denne tiden ser det ut som jenter, men neste dag eller dagene så kan nuben reise seg og det er en gutt!
I Norge trur jeg faktisk ikke det er lov å opplyse om kjønn før 12 uker :bookworm:
 
I Norge trur jeg faktisk ikke det er lov å opplyse om kjønn før 12 uker :bookworm:

Nei ikke sant! Det er vel pga selvbestemt abort? Men så tidlig kan jo bare nipt gi garantert svar også :shy:
 
Nei ikke sant! Det er vel pga selvbestemt abort? Men så tidlig kan jo bare nipt gi garantert svar også :shy:
Ja, og det får vi ikke lov å hente ut av nipt her til lands, noe som faktisk frustrerer meg litt. Nipt resultatet får man jo etter 12 ukers abortgrensa. Jeg vil ha barnet, jeg bare vil bare vite kjønnet! :hilarious:
 
Back
Topp