Kjønn? (Med UL bilder) fikk vite hva det blir mest trolig. Men usikker nå. Noen som ser?

Løvetannmor

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hei :) jeg var på UL i uke 15+2.

Gyn sa hun så kjønnet og lurte på om jeg ville vite det. Jeg så det også selv med det samme hun sa det og tenkte selv med en gang gutt, siden det stakk fram noe.
Hun sa hun mente det var gutt. Momlet litt at hun kunne aldri være helt sikker.
Men flere ganger etterpå under ultralyden sa hun også "en veldig fin gutt ja."
Fikk flere bilder fra vinkel under rompa og mellom bena. Også i profil fra "siden" der rompe vender mer bak liksom og man ser dette mellom føttene. Flere bilder av det samme, og så det samme flere ganger under UL.
Tenker jo gutt...

Men så begynte jeg å tenke på de dere strekene.
3 streker ved jente og 2 ved gutt? Er det ikke 3 streker her?
Eller er 2 streker pung og den lange streken tissefant som stikker ut? Hadde vel vært litt rart om det var jente og stukket sån ut? Når man er kommet til uke 15??

Jeg trodde heller ikke man kunne se kjønnet så tydelig så tidlig. Men leser jo at det kan ses antydning allerede fra uke 12!

Flere som har fått lignende bilde som dette? Har gyn/jordmor da sagt det ble gutt eller jente? :happy:20210112_230236.jpg
 
Jeg fikk vite at det blir gutt på UL mandag (i uke12). Fikk ikke bilder av han fra den vinkelen, men så på skjermen veldig tydelig at det var gutt. Var mye mer tydelig enn bildet der, for vinkelen var veldig «riktig» for å se rett på, he he. Men har hørt at om jordmor/lege tror det er gutt, er det mest sannsynlig det (da ser man jo noe der). Og det ser jo veldig ut som en tiss som stikker ut der?
 
Jeg klarer aldri å tolke ul bilder. Men ofte når de tar feil så er det vel oftest at de tror jente men det er en gutt, fordi snoppen har gjemt seg? Mens når de sier gutt er de ofte mer sikre siden de ser snoppen?
 
Jeg klarer aldri å tolke ul bilder. Men ofte når de tar feil så er det vel oftest at de tror jente men det er en gutt, fordi snoppen har gjemt seg? Mens når de sier gutt er de ofte mer sikre siden de ser snoppen?

Ja det har jeg også hørt :)
Har to jenter og to gutter fra før;)
Men husker ikke hvordan det så ut på jentene.
Ikke fikk vi vite eller se det like tidlig på de to andre guttene heller. Så når jeg så det på han sistemann var det i rundt uke 20/21 og da var det tydelig testikler og tissefant liksom:happy:

Så kom jeg på denne "regelen" med disse strekene, å da begynte jeg å undre litt igjen såklart:confused004
 
Jeg klarer aldri å tolke ul bilder. Men ofte når de tar feil så er det vel oftest at de tror jente men det er en gutt, fordi snoppen har gjemt seg? Mens når de sier gutt er de ofte mer sikre siden de ser snoppen?

Vet om flere som har opplevd motsatt også, fått beskjed om jente, for så å få gutt.
 
Ser jo ut som en gutt.. men kanskje dere får motsatt beskjed om noen uker :joyful: ble liksom litt i tvil jeg også! Selv om jeg holder en knapp på gutt. Ser jo ut som penis og testikler? Aner ikke jeg :joyful:
 
Noen som har UL bilder av det som skal vise kjønnet? :smiley-bounce012 som kan vise bilde her og skrive hvilket kjønn dere har fått beskjed om at det er? Til sammenligning:happy:
 
Fikk beskjed om at dette var jente og at de hvite stekene var det de så etter på jente, på dette tidspunktet. 15+2 på bildet
 

Vedlegg

  • F0C4C35D-250D-4600-9A81-643057D70E1E.png
    F0C4C35D-250D-4600-9A81-643057D70E1E.png
    86,2 KB · Visninger: 172
Jenta mi som ble født i 2019 :)
 

Vedlegg

  • 6E5F36DA-80A2-4F09-A783-18DE78A7CBEF.jpeg
    6E5F36DA-80A2-4F09-A783-18DE78A7CBEF.jpeg
    41,3 KB · Visninger: 136
Hm... dette er bilder fra siden og ikke "under" rompa....
Her ser jo jeg også at det er jenter :) da det ligger flatt rett ut og ikke noe som stikker opp. Men bare 2 streker her?

Tror dere det er gutt eller jente som ligger i magen min nå da?o_O
 
Jeg leste nettop en forklaring på den nub teorien og da sto det at dersom det så ut som om noe var «stablet» oppå den streken, så var det mest sannsynlig en gutt.
Det var veldig uklare bilder du hadde fått da, men det ser for meg ut som om det er noe over den streken.
Her er bilde fra min ultralyd, det ble gjettet til jente og det kom ut en jente. Var 12+3 da bilde ble tatt :)
 

Vedlegg

  • 7CFC80AA-91FC-49F4-81DC-9ABF27EC1F06.jpeg
    7CFC80AA-91FC-49F4-81DC-9ABF27EC1F06.jpeg
    35,5 KB · Visninger: 116
Ja her ble det jo liksom ikke fra siden. Men under rompa vi fikk sett det. Altså der jeg har ringet rødt i rundt er det som vi tror er tissefant. Så er det lårene/føttene på hver side av den liksom. Sett fra "under rumpa" og opp liksom.
 
13+6 på dette bildet. Uklart da h*n var i aktivitet.
Jordmor mente at det kunne se ut som gutt, men jeg tror kanskje jente??
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210114_225201_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210114_225201_com.android.gallery3d.jpg
    18,2 KB · Visninger: 95
13+6 på dette bildet. Uklart da h*n var i aktivitet.
Jordmor mente at det kunne se ut som gutt, men jeg tror kanskje jente??

Hehe, jeg tror gutt;)ser såvidt en svak antydning til en liten "dutt" som stikker ut på enden der? Ikke to streker som stikker ut liksom, men liten "klump?" Som muligens vises svakt fordi bildet ble så i bevegelse og uklart.
Åååh!!! Dette blir spennende:happy:
Samme her hva det blir... Men hadde vært veldig fint eller veldig praktisk med en gutt til. Da de to minste her er gutter. Så da er det liksom bare å hjemme gutteklærne m.m.
Tror ikke jeg har noe igjen etter jentene... Så her har har jeg veldig lyst å vite det med en gang. Trenger å planlegge, og vite for å knytte meg til lille liksom. Trenger å planlegge tidlig:dance011
 
13+6 på dette bildet. Uklart da h*n var i aktivitet.
Jordmor mente at det kunne se ut som gutt, men jeg tror kanskje jente??

Ser der jeg har ringet i rundt rødt på bildet ditt, ser det ut som en liten "tutt" som stikker ut/opp ;)

Dere andre fikk jo så klåre fine bilder! Og det så tidlig også!!! Må ha mye bedre UL apparat en gyn/føde her har.... :wtf:

20210115_002018.jpg
 
Ser der jeg har ringet i rundt rødt på bildet ditt, ser det ut som en liten "tutt" som stikker ut/opp ;)

Dere andre fikk jo så klåre fine bilder! Og det så tidlig også!!! Må ha mye bedre UL apparat en gyn/føde her har.... :wtf:

Vis vedlegget 346185
Jordmor sa til meg at noen har fettvev som ultralyd bølgene går bedre igjennom. Det har nok litt med apparat å gjøre også, men huden og vevet under hadde mye å si sa hun.
 
Ser der jeg har ringet i rundt rødt på bildet ditt, ser det ut som en liten "tutt" som stikker ut/opp ;)

Dere andre fikk jo så klåre fine bilder! Og det så tidlig også!!! Må ha mye bedre UL apparat en gyn/føde her har.... :wtf:

Vis vedlegget 346185


Ja, bli spennende å se:happy:
Spiller ingen rolle hvilket, like velkomment og svært ønsket begge deler:Heartred
Det er bare det at nå er oul så nerme, og nå har jeg kommet til at jeg er alt for nysgjerrig!
Vil vite _hvem_ det er om man kan si det?
 
Ja, bli spennende å se:happy:
Spiller ingen rolle hvilket, like velkomment og svært ønsket begge deler:Heartred
Det er bare det at nå er oul så nerme, og nå har jeg kommet til at jeg er alt for nysgjerrig!
Vil vite _hvem_ det er om man kan si det?
Jeg syntes det ser ut som en gutt i hvert fall fra side bilde.

Fant dette bilde da jeg googlet også og det ligner jo på ditt :D 9321013F-2C33-4A15-9E66-840C2987D4EB.jpeg

Dette var for jente, som er de 3 strekene du snakket om, men de ligner ikke på din. C809FC45-DAAC-4B46-8261-81F8BCB4C88A.jpeg
 
Back
Topp