Du var 13 uker? Jeg tipper gutt, men vet ikke om det jeg ser er det jeg tror det er
Nei vet du hva jeg har null peiling! Slik det skal se ut fra undersiden ser det ut som gutt, men bilde er jo fra siden litt på skrå så jeg vet ikke hvilken vinkel jeg skal tolke det som.
Vis vedlegget 346318
Dette bilde tok jeg fra en video fra min ultralyd. Hvis du ser på de to strekene som jeg tror er kjønnet (kan være det er noe helt annet altså) så ser det ut som de ligger mer jevnt mot hverandre. På ditt bilde ser det ut som de spriker litt mer fra hverandre i den ene enden med noe i midten. Som får meg til å tenke en gutt.[/QUO
Du var 13 uker? Jeg tipper gutt, men vet ikke om det jeg ser er det jeg tror det er
Nei vet du hva jeg har null peiling! Slik det skal se ut fra undersiden ser det ut som gutt, men bilde er jo fra siden litt på skrå så jeg vet ikke hvilken vinkel jeg skal tolke det som.
Vis vedlegget 346318
Dette bilde tok jeg fra en video fra min ultralyd. Hvis du ser på de to strekene som jeg tror er kjønnet (kan være det er noe helt annet altså) så ser det ut som de ligger mer jevnt mot hverandre. På ditt bilde ser det ut som de spriker litt mer fra hverandre i den ene enden med noe i midten. Som får meg til å tenke en gutt.
Jeg leste i et forum fra i fjor at jenter har ofte en "gaffelform" med 3 streker på nubben, mens guttene ser mer ut som noe er plassert oppå hverande. Hva det enn menes med det