Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var på ultralyd i uke 15+6,og fikk beskjed om at han ikke klarte å se kjønn og at det var litt tidlig. Tenkte for meg selv at det må ha vært en unnskylding fordi apparatet hans var så dårlig Gleder meg til OUL om 10 dager
Jeg var på ultralyd i uke 15+6,og fikk beskjed om at han ikke klarte å se kjønn og at det var litt tidlig. Tenkte for meg selv at det må ha vært en unnskylding fordi apparatet hans var så dårlig Gleder meg til OUL om 10 dager
Det er fryktelig vanskelig å se da. Nub theory er best i uke 12-13, og å se på tissen er vel best fra uke 17-18 og utover. Varierer litt fra foster til foster hvor tidlig man kan se.