kjønn i uke 14?

Jeg var på ultralyd i uke 15+6,og fikk beskjed om at han ikke klarte å se kjønn og at det var litt tidlig. Tenkte for meg selv at det må ha vært en unnskylding fordi apparatet hans var så dårlig :joyful: Gleder meg til OUL om 10 dager :happy:

Jeg var på ultralyd i uke 15+6,og fikk beskjed om at han ikke klarte å se kjønn og at det var litt tidlig. Tenkte for meg selv at det må ha vært en unnskylding fordi apparatet hans var så dårlig :joyful: Gleder meg til OUL om 10 dager :happy:
Det er fryktelig vanskelig å se da. Nub theory er best i uke 12-13, og å se på tissen er vel best fra uke 17-18 og utover. Varierer litt fra foster til foster hvor tidlig man kan se.

Jeg var hos spesialist mindre enn en uke før OUL og han syntes det var vanskelig å se kjønn sikkert.

Back
Topp