Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kinesiske fødekartet har ca 50% rettSå herlig når dere får vite kjønn så tidlig
Jeg skal på ultralyd på sykehuset uke 13+3, hadde vært kjekt hvis de hadde kunne sett noe da, hvis ikke så blir det å vente i spenning til oul. Magefølelsen til både jeg og mannen er jente, men skal man tro det kinesiske fødselskartet så blir det gutt
Blir veldig spennendeDet kinesiske fødekartet har ca 50% rett
De pleier ikke se etter kjønn da. Unntaket må være om man har alvorlig kjønnsbunden sykdom i familienJeg var på sjekk på Rikshospitalet i forbindelse med kub test forrige uke, og legen sa ingenting om kjønnSå jeg venter fortsatt i spenning til oul
Ja jeg vet Men det høres jo ut som noen leger forteller det likevel. Jeg spurte ikke pga settingen og hva vi var der for å sjekke.De pleier ikke se etter kjønn da. Unntaket må være om man har alvorlig kjønnsbunden sykdom i familien
Mente at de ikke ser etter det når man er på sykehuset til fosterdiagnostikk.Ja jeg vet Men det høres jo ut som noen leger forteller det likevel. Jeg spurte ikke pga settingen og hva vi var der for å sjekke.
Jeg var over 13 uker og er sikker på at legen så det, men sa ingentingMente at de ikke ser etter det når man er på sykehuset til fosterdiagnostikk.
De aller fleste som har ul ved 12-13 uker går privat og da er det mange som ser.
I Norge er det ikke lov å opplyse om kjønn før etter fullgåtte 12 uker med mindre det gjelder alvorlig kjønnsbunden sykdom
Gikk fint i dag og, på riksen (selv om hun som utførte ultralyden var veldig hardhendt.. Tror hun het Katarina..) Hun sa det samme som Lundring, at det er en jente 13+3 i dag..Jeg fikk også to dager etter hverandre
Mente at de ikke ser etter det når man er på sykehuset til fosterdiagnostikk.
De aller fleste som har ul ved 12-13 uker går privat og da er det mange som ser.
I Norge er det ikke lov å opplyse om kjønn før etter fullgåtte 12 uker med mindre det gjelder alvorlig kjønnsbunden sykdom
Var innom riksen tidligere i uka jeg og, legen gjorde bare det han skulle. Ingen ekstra ting...Jeg var på fosterdiagnostikk på Riksen, jeg hadde ikke tenkt å spørre om kjønn, men han spurte meg om jeg ville vite det Kommer nok an på hvem gyn man hat også
Veldig enig med deg..! Mye bedre opplevelse der enn på riksen..Jeg var 12+6 på riksen for KUB. De var i all hovedsak opptatt av å dytte rundt på mini for å klare å måle nakkefolden. Fikk i det minste sett at hun levde.... Så 5 fingre/tær, 4 hjertekammer og litt sånt også altså, men opplevelsen av å få se ting selv og få forklart hva man så var mye bedre på Spesialistsenteret for kvinner.