Kjønn... hva sier magefølelsen deres?

Med første visste sambo at det var jente. Omtrent før jeg ble gravid[emoji4]

Andre gangen hadde jeg bare en dårlig følelse... Og sambo hadde ingen følelse... Endte i MA uke12. På sykehuset sa sambo at det var en gutt. Og nå føler jeg over hele meg at det var en gutt...

Nå var jeg først inne på tanken om jente. Men mest fordi formen lignet mer på første. Men hadde ikke noe klar følelse... var også inne på tanken om at det var en gutt... TUL viste at det var en gutt! Og da ble jeg ikke overrasket. Bare veldig glad[emoji4][emoji4]

Jeg tror det blir jente. Har en sønn fra før på snart 7 år, siden det blir så langt hopp mellom dem ønsker jeg meg gutt. Tror de får et tettere bånd om de har samme kjønn, hvis de får like interesser da.
Ikke nødvendigvis sant, har selv småsøsken som er 7 år yngre enn meg, og det er personlighet og interesser som har spilt noen rolle for hvor nærme vi er, ikke kjønn i det hele tatt :)

Har egentlig ingen følelse. Sist svangerskap hadde jeg heller ingen men jeg overbeviste meg selv om at der var gutt for å ikke bli skuffet fordi jeg ville ha jente;) ble jente da. Nå er det egentlig det samme for meg men for kommende storesøster er det svært viktig at det er jente så derfor håper jeg egentlig mest på det nå og. Svangerskapene er ganske like til nå så kanskje? Menvil ikke se for meg ett kjønn, blir fort "knyttet" til det da og redd for å bli skuffet om det er feil. Prøver se for leg begge deler:)

Jeg tror det blir jente. Har en sønn fra før på snart 7 år, siden det blir så langt hopp mellom dem ønsker jeg meg gutt. Tror de får et tettere bånd om de har samme kjønn, hvis de får like interesser da.

Har en lillesøster, skikkelig attpåklatt, som er 16 år yngre enn meg. Først nå de siste to årene vi har fått et skikkelig tett søsterforhold. Men min lillebror som er 11 år eldre enn henne har vært skikkeøig close med henne hele tiden. Altså hun hadde vokst opp så alene om det ikke var for han. Han er så glad i henne, var han som lekte med henne, leste for henne og koste med henne og tok vare på henne, tok henne med på ting fra første stund og de har nok et spesielt tett bånd ennå. Hun gråt skikkelig da han flyttet ut. Det var svært vanskelig for henne. Så ikke sikkert kjønn spiller så veldig stor rolle?:)

Har en lillesøster, skikkelig attpåklatt, som er 16 år yngre enn meg. Først nå de siste to årene vi har fått et skikkelig tett søsterforhold. Men min lillebror som er 11 år eldre enn henne har vært skikkeøig close med henne hele tiden. Altså hun hadde vokst opp så alene om det ikke var for han. Han er så glad i henne, var han som lekte med henne, leste for henne og koste med henne og tok vare på henne, tok henne med på ting fra første stund og de har nok et spesielt tett bånd ennå. Hun gråt skikkelig da han flyttet ut. Det var svært vanskelig for henne. Så ikke sikkert kjønn spiller så veldig stor rolle?:)

Sant nok! Men det jeg sammenligner med er tantebarna mine som vi har et veldig godt forhold til, sønnen min kaller dem for storesøsknene sine. Han har et mye bedre forhold til gutten som er 6 år eldre enn jenta som er 8 år eldre. Guttene spiller masse hockey, PlayStation o.l sammen. Han får også være med kompisene til nevøene mine og er litt "maskoten" dems. men som jeg skrev, så har det mye med interesser å gjøre.

Sant nok! Men det jeg sammenligner med er tantebarna mine som vi har et veldig godt forhold til, sønnen min kaller dem for storesøsknene sine. Han har et mye bedre forhold til gutten som er 6 år eldre enn jenta som er 8 år eldre. Guttene spiller masse hockey, PlayStation o.l sammen. Han får også være med kompisene til nevøene mine og er litt "maskoten" dems. men som jeg skrev, så har det mye med interesser å gjøre.

Ja det har jo det. Ordner seg sikkert uansett❤

Absolutt!
Jeg er bare lykkelig iver at jeg er gravid. Fikk beskjed for tre år siden at jeg aldri kan få flere barn.

Vesla (som ikkje vet eg er gravid) ønsker seg denne uken en lillesøster. Veldig opptatt av dette med lillebror/lillesøster, men preferanse skifter annenhver uke så stor sjanse for at hun blir fornøyd ;) Tror fremdeles gutt, men samboer mener jente denne gangen også :P Jente hadde vært supert mtp klær, utstyr og storesøster/lillesøster forhold. Vet at det kan bli like bra med storesøster/lillebror, men ser hvor tette bånd samboer og brødrene har og ønsker det samme for min datter :) Tror som sagt det er en gutt, så da blir det i såfall mer shopping ;)

Med han første hadde jeg ingen spesielle følelse, tenkt ikke så mye over det. Med nr 2 hadde jeg en skikkelig guttefølelse, men det ble en jente. Denne gangen har jeg veldig sterk følelse av gutt igjen og har drømt 2 ganger at jeg får gutt. Så får se hvem som gjemmer seg inni der.

Back
Topp