Kjønn... hva sier magefølelsen deres?

Kattepus84*

Flørter med forumet
Da jeg gikk gravid med jenta mi så visste jeg at jeg ventet jente allerede før ultralyd i uke 12 (da ble det bekreftet at vi ventet jente)... men hadde jo selvfølgelig en liten tvil også før vi fikk det bekreftet.

Men denne gangen så kom det rare tanker i hodet mitt om at dersom jeg får et barn til senere i livet, så blir det gutt.
Jeg forstod jo ikke hvorfor jeg fikk slike tanker.. jeg planla jo ikke å bli gravid, trodde heller ikke at jeg kunne bli gravid uten prøverør, så hvorfor jeg fikk så mange tanker om kjønn, det forstod jeg ikke... men noen uker senere fant jeg jo ut at jeg var gravid.

Så nå er jeg såååååå spent på om de tankene jeg fikk i november/desember stemmer med hva som ligger i magen min, eller om det bare var tilfeldig.

Har dere hatt noen magefølelse på kjønn hvor det har stemt? Eller ikke stemt?

Jeg har sååååå lyst til å finne ut hva som ligger i magen, men har enda ikke fått innkallelse til OUL :/

Jeg var overbevist om at største var jente, og det er hun. Nr 2 var jeg også temmelig sikker på at skulle bli jente, og jaggu er hun det også. Nå drømmer jeg støtt og stadig om jente nr 3, så om det skulle vise seg at jeg nå får en gutt, tror jeg nesten at jeg får litt sjokk[emoji23]

Hadde guttefølelse med første (kanskje fordi jeg mest ønska meg en jente..) og han var en gutt :)

Denne gangen føles det som en jente pga alt er anderledes. Håper det er en gutt, men blir glad for en snuppe også :)

Hadde følelsen av jente første svangerskap og det ble jente. Nå har jeg en liten følelse på gutt, men følelsen er ikke like sterk som når jeg trodde jeg ventet jente sist. Så blir spennende å se :)

Har hatt veldig jentefølelse hele tiden, men da jeg fikk vite at jeg ventet 2 ble jeg i tvil. Etter en stund har jeg kjent på at jeg tror det er en jente og en gutt[emoji4]

Har mer følelsen av gutt enn jente om dagen...

Da skal det bli spennende å se om magefølelsen stemmer.
Jeg håper på en måte at det er gutt. For broren min har bare jenter, kjærsten min har 2 jenter fra tidligere og jeg har jente fra tidligere.. så det er mangel på gutter [emoji12] men så vil jeg gjerne ha jente også i forhold til at jeg har masse klær og ting etter snuppa som jeg gjerne skulle brukt igjen. Og da hadde vi spart litt penger i tillegg.

Men tror jo det blir gutt.

Sist hadde jeg kjempesterk magefølelse på gutt, og det var det. Denne gangen tror jeg også det er en gutt, men vet ikke om jeg kan kalle det magefølelse :P Bare ser for meg at det må være fint med to små gutter (1år og 4mnd mellom)

Hadde guttefølelse med første (kanskje fordi jeg mest ønska meg en jente..) og han var en gutt :)

Denne gangen føles det som en jente pga alt er anderledes. Håper det er en gutt, men blir glad for en snuppe også :)

Jeg tror også jente nå fordi det er så annerledes enn med gutten min - hvordan var dine svangerskap? Hva er det som er annerledes nå? [emoji4]

Jeg innbiller meg at det er en liten Andreas i magen. Veldig spent på OUL. Jeg tar sikkert feil [emoji23] men spiller ingen rolle hva det blir [emoji4]

Vi har to gutter fra før og jeg hadde gutte følelse helt frem til TUL i uke 12, da vi fikk beskjed om jente. Så nå har jeg selvfølgelig jentefølelse. Blir spennende å se om det stemmer. ;)

Med første var jeg OVERBEVIST over at det var en gutt i magen helt fra positiv test, drømte at jeg fødde en liten gutt i uke 5 [emoji87]
De fleste testene jeg kom over sa jente men jeg bare visste det var en gutt! Fikk en gutt [emoji1]

Nå er magefølelsen også på gutt så spent på om magefølelsen stemmer denne gangen og [emoji7]
Får ikke vite før i uke 19 hvis den vil vise seg fram da, er 15+6 nå og føles som en evighet til! [emoji23]

Med første fikk vi ikke vite før i uke 25 da han nektet å vise seg fram på oul [emoji85]

Har ikke en spesiell følelse, men drømte ei natt at vi fikk jente. Og vi har halve jentenavnet klart, mens ingen guttenavn enda.
Sist hadde jeg heller ingen spesiell følelse om hva det skulle bli, men vi hadde guttenavnet klart allerede da vi fikk vite at det ble gutt!
Vi får se etter påske! Blir superglad uansett :happy:

Hadde sterk guttefølelse sist, og det ble gutt. Jeg tenker jente denne gangen, mest fordi svangerskapet føles annerledes enn sist. Men jeg er ikke så overbevist som jeg var sist. :)

Jeg tror også jente nå fordi det er så annerledes enn med gutten min - hvordan var dine svangerskap? Hva er det som er annerledes nå? [emoji4]

Sist var jeg i fin form, jobbet lenge og det meste var greit. Nå har jeg spydd i 10uker, har begynnende bekkenløsning og konstant hodepine :-/ Det trenger ikke bety noe, men jeg tror det [emoji6]

Jeg tror det blir jente. Har en sønn fra før på snart 7 år, siden det blir så langt hopp mellom dem ønsker jeg meg gutt. Tror de får et tettere bånd om de har samme kjønn, hvis de får like interesser da.

Back
Topp