Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg hørt mye bra om! Får dra å titte på den, grei pris ogsåJeg elsker min Kenwood Major![]()
hvordan er den til elting? Har ei venninne som også har obh, men den står ikke stabilt på benken.. Er mange modeller sikkert, vet du hva din heter?Jeg har obh nordica sin kjøkkenmaskin og er veldig glad fornøyd med den når det gjelder baking
Raspe redskapet er derimot ikke det beste syns jeg, men brukes sjelden og er vel ekstrautstyr mener jeg.
Jeg har den røde, men vil tro det går an å få andre farger også![]()
tror nok den er helt grei til å bruke sånn av og til, men motoren er veldig svak desverre.. Det er så synd, elsker designet!Har Kitchen Aid. Den passer meg perfekt, men har lite peiling på hvor stor motor og sånt daOg ikke er jeg storbaker. Bare innimellom.
![]()
Bra jeg ikke er storbaker datror nok den er helt grei til å bruke sånn av og til, men motoren er veldig svak desverre.. Det er så synd, elsker designet!
hvordan er den til elting? Har ei venninne som også har obh, men den står ikke stabilt på benken.. Er mange modeller sikkert, vet du hva din heter?
Er så skeptisk til kitchen aid ift kapasitet og liten motor. Har lånt en slik og var ikke fornøyd, syntes rett og slett den ble for svak. Men den er så lekker!Jeg har kitchen Aid og. Baker flere ganger i uken . Både rundstykker , brød, boller , horn osv . Stor fornøyd med den![]()
den har jeg sett på ja, så den i en test og den kom vel på en god 2. PlassJeg syns den fungerer veldig bra til eltinglitt vibrering er det jo, men den hopper ikke bortover
Hercules er det vel den heter
Modellen er 6684, og motor på 1200W
den har jeg sett på ja, så den i en test og den kom vel på en god 2. Plassfint design på den også, lurer på om det står mellom denne og kenwood.. Har også sett på en fra bosch, blir så usikker
![]()
Ser ut som det blir en kenwood major ja.. Nå ringte svigermor og hun anbefalte denneElsker min kenwood major.
Hadde en bosch etter at min første kenwood ble ødelagt, og det va en dritmaskin. Elta ikke nå særli, og gjorde ett eller annet med deigen så alle brød ble ødelagt!
signererJeg elsker min Kenwood Major![]()
Er ikke i tvil lenger, det blir en majorAlltid Kenwood MajorBåde hjemme og på jobb! Er kokk
Funker til alt, kraftig og god! Fått den til å gå varm en gang, da jeg skulle lage stappfull bolle med italiensk marengs
Men 10 min etterpå var den klar igjen
mye tyngre for motoren å lage det enn gjærdeig
Og det finnes stort utvalg av ekstrautstyr....
Samme herJeg elsker min Kenwood Major![]()