Kjøkkenmaskin-hvilken er best?

Steph87

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Skal gå til innkjøp av en kjøkkenmaskin og trenger tips :)
Har du en du er fornøyd med, en du vil anbefale?
Den skal brukes mest til baking, og den bør ha en motor over 900 w. Enkelt og rent design i hvit, sort eller stål er å foretrekke :)

Jeg har obh nordica sin kjøkkenmaskin og er veldig glad fornøyd med den når det gjelder baking :)
Raspe redskapet er derimot ikke det beste syns jeg, men brukes sjelden og er vel ekstrautstyr mener jeg. :)

Jeg har den røde, men vil tro det går an å få andre farger også :)

Har Kitchen Aid. Den passer meg perfekt, men har lite peiling på hvor stor motor og sånt da :p Og ikke er jeg storbaker. Bare innimellom. :p

Jeg har obh nordica sin kjøkkenmaskin og er veldig glad fornøyd med den når det gjelder baking :)
Raspe redskapet er derimot ikke det beste syns jeg, men brukes sjelden og er vel ekstrautstyr mener jeg. :)

Jeg har den røde, men vil tro det går an å få andre farger også :)
hvordan er den til elting? Har ei venninne som også har obh, men den står ikke stabilt på benken.. Er mange modeller sikkert, vet du hva din heter?

Har Kitchen Aid. Den passer meg perfekt, men har lite peiling på hvor stor motor og sånt da :p Og ikke er jeg storbaker. Bare innimellom. :p
tror nok den er helt grei til å bruke sånn av og til, men motoren er veldig svak desverre.. Det er så synd, elsker designet!

tror nok den er helt grei til å bruke sånn av og til, men motoren er veldig svak desverre.. Det er så synd, elsker designet!
Bra jeg ikke er storbaker da :p Elsker også designet og som sagt. Til mitt bruk er den perfekt :D

hvordan er den til elting? Har ei venninne som også har obh, men den står ikke stabilt på benken.. Er mange modeller sikkert, vet du hva din heter?

Jeg syns den fungerer veldig bra til elting :) litt vibrering er det jo, men den hopper ikke bortover ;)

Hercules er det vel den heter ;)
Modellen er 6684, og motor på 1200W

Jeg har kitchen Aid og. Baker flere ganger i uken . Både rundstykker , brød, boller , horn osv . Stor fornøyd med den :)
Er så skeptisk til kitchen aid ift kapasitet og liten motor. Har lånt en slik og var ikke fornøyd, syntes rett og slett den ble for svak. Men den er så lekker!
Finnes det flere typer, vet du det? Finner bare en modell..

Jeg syns den fungerer veldig bra til elting :) litt vibrering er det jo, men den hopper ikke bortover ;)

Hercules er det vel den heter ;)
Modellen er 6684, og motor på 1200W
den har jeg sett på ja, så den i en test og den kom vel på en god 2. Plass :) fint design på den også, lurer på om det står mellom denne og kenwood.. Har også sett på en fra bosch, blir så usikker :rolleyes:

Elsker min kenwood major.

Hadde en bosch etter at min første kenwood ble ødelagt, og det va en dritmaskin. Elta ikke nå særli, og gjorde ett eller annet med deigen så alle brød ble ødelagt!

Jeg har en kenwood major fra attenhundreogpilohbue, som jeg arvet fra min bestemor.. Elsker den! Kan fint elte doble og tredoble gjær deiger:)

den har jeg sett på ja, så den i en test og den kom vel på en god 2. Plass :) fint design på den også, lurer på om det står mellom denne og kenwood.. Har også sett på en fra bosch, blir så usikker :rolleyes:

Bra pris på den og da.
Var veldig usikker selv, men valgte den pga designet og fargen tilslutt :)

Elsker min kenwood major.

Hadde en bosch etter at min første kenwood ble ødelagt, og det va en dritmaskin. Elta ikke nå særli, og gjorde ett eller annet med deigen så alle brød ble ødelagt!
Ser ut som det blir en kenwood major ja.. Nå ringte svigermor og hun anbefalte denne :) og dama lager gode brød for å si det sånn! :D

Alltid Kenwood Major :D Både hjemme og på jobb! Er kokk ;) Funker til alt, kraftig og god! Fått den til å gå varm en gang, da jeg skulle lage stappfull bolle med italiensk marengs :p Men 10 min etterpå var den klar igjen ;) mye tyngre for motoren å lage det enn gjærdeig ;) Og det finnes stort utvalg av ekstrautstyr....

Alltid Kenwood Major :D Både hjemme og på jobb! Er kokk ;) Funker til alt, kraftig og god! Fått den til å gå varm en gang, da jeg skulle lage stappfull bolle med italiensk marengs :p Men 10 min etterpå var den klar igjen ;) mye tyngre for motoren å lage det enn gjærdeig ;) Og det finnes stort utvalg av ekstrautstyr....
Er ikke i tvil lenger, det blir en major :) mamma er også kokk, og mener denne er en av de beste til mitt bruk. Uansett veldig greit å høre det fra andre fagfolk :D takk!
Vet du forresten om det er kjøttkvern med som ekstrautstyr, og har du prøvd den?

Back
Topp