Kjøkkenmaskin-hvilken er best?

Er ikke i tvil lenger, det blir en major :) mamma er også kokk, og mener denne er en av de beste til mitt bruk. Uansett veldig greit å høre det fra andre fagfolk :D takk!
Vet du forresten om det er kjøttkvern med som ekstrautstyr, og har du prøvd den?
Det var kjøttkvern og blender med til mi, har ikkje prøvd kjøttkverna;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke i tvil lenger, det blir en major :) mamma er også kokk, og mener denne er en av de beste til mitt bruk. Uansett veldig greit å høre det fra andre fagfolk :D takk!
Vet du forresten om det er kjøttkvern med som ekstrautstyr, og har du prøvd den?

Ja det finnes :) Har brukt den både til kjøtt, fisk og grønnsaker, funker som bare det :D
Har du litt tålmodighet kommer den jevnlig på tilbud hos elkjøp, exspert osv :)

Ja det finnes :) Har brukt den både til kjøtt, fisk og grønnsaker, funker som bare det :D
Har du litt tålmodighet kommer den jevnlig på tilbud hos elkjøp, exspert osv :)
Så bra, får ønske meg litt ekstrautstyr til jul.. Tenker at denne blir hendig når jeg skal lage mat til babyen vår etterhvert også :D

Veldig fornøyd med kenwood major jeg også :-)

Har hatt min major i 10 år. Har irritert meg over den nesten like lenge. Den hopper rundt på disken ved den minste deig. Kan ikke gå unna i det hele tatt, da går den utfor kanten. Planlegger å ønske meg en ny type.

Kenwood Major :)

Jeg elsker min Kenwood Major:)
Signerer selvom den fortsatt står i esken sin :p
(hybelkjøkkenet er litt for lite :p)
Pappa har en som jeg har brukt masse opp igjennom årene! og den er bare helt genial!

Har kenwood men husker ikke modell.... Er sølvgrå ;)

Synes også den er litt ustødig på benken ved elting men hjelper med ei våt fille under.....

har Kenwood major og elsker den :-)

Kenwood Major ♡♥♡ har kun 900w no, men ønske meg veldig ein på 1500w ;)
Går fikt å laga babymat i blenderen, lagde masse t jentungen :)

Kenwood Major ♡♥♡ har kun 900w no, men ønske meg veldig ein på 1500w ;)
Går fikt å laga babymat i blenderen, lagde masse t jentungen :)
Så bra :) gleder meg til å lage mat til lille frøkna i magen. Blir en stund til, men veldig kjekt å ha en kjøkkenmaskin som kan hjelpe til når den tid kommer ;)

Kenwood major

Back
Topp