Nawroz
Forumet er livet
Jeg og mannen på kjøkkenet = dårlig kombinasjon. Gubben (som ikke er norsk) ville lage vafler til kveldsmat (han har aldri laget det før), og spør meg om hjelp til oppskrift. Jeg finner en oppskrift og forsøker å hjelpe han med det, men han bare peiser på å kaster alle ingrediensene i en bolle samtidig som han bruker øyemål i stedet for litermål. Jeg prøver fortvilt å forklare han hvilke rekkefølge det skal gjøres i, men han bryr seg ikke om det og fortsetter å kaste sammen ingrediensene i tilfeldig rekkefølge.
Gad, gir opp å hjelpe han på kjøkkenet (og ellers) for han mååå gjøre ting på sin egen måte [8D] Jeg er sånn som mååå følge oppskrift og gjøre ting i riktig rekkefølge (ikke bare når det gjelder matlaging, men ellers også), mens han synes sånt er lite viktig og gjør aldri ting etter noen liste. Jeg bør lære meg å slappe mer av, men blir like frustrert hver gang [8D] Kontrollfreak, kanskje? [:-]
Vaflene ble gode da, til tross for at han ikke gjorde det slik JEG ville [8D][>:]
Gad, gir opp å hjelpe han på kjøkkenet (og ellers) for han mååå gjøre ting på sin egen måte [8D] Jeg er sånn som mååå følge oppskrift og gjøre ting i riktig rekkefølge (ikke bare når det gjelder matlaging, men ellers også), mens han synes sånt er lite viktig og gjør aldri ting etter noen liste. Jeg bør lære meg å slappe mer av, men blir like frustrert hver gang [8D] Kontrollfreak, kanskje? [:-]
Vaflene ble gode da, til tross for at han ikke gjorde det slik JEG ville [8D][>:]