Kjærleik

Vi hadde vert bestevenner i syv år.. Og kun det! En dag lå vi på sofaen å pratet og plutselig kysset han meg!
Ble veldig satt ut, men fra da kom stormforelskelsen og det var ingen vei tilbake.
Vi begge har en mistanke om at det har vert sterke følelser fra før, men at vi bare har fortrenkt det siden vi tross alt var bestevenner :P

Han var på tur med en gjeng. Blant annet venninna mi. Jeg snakket med henne i telefonen, han tok den fra henne. Han nektet å la meg snakke med henne igjen før jeg sa ja til å bli med ham på kino. Venninna mi ga ham nummeret mitt, og vi tekstet frem og tilbake før vi møttes. Var nesten kjærlighet ved første blikk ;)

Ved møtes i fylla og første kysset førte til det andre. Dagen etter kysset vi og holdt hender :)

Hehe. Den er komplisert. Men vi hadde vært venner i mange år. Etter en krangel med min ex (som var ex da også) som aldri ville dra ut av hybelen min. Så sendte jeg melding til han og lurte på om jeg kunne overnatte. Ja sa han men de hadde ikke nok senger og sengetøy så jeg måtte sove sammen med han. Som sagt så gjort. Jeg dro aldri hjem igjen og veit i dag at det var masse senger og sengetøy der. Hehe.

Fikk match med han på Tinder i januar 2014, skrev litt da, men møttes ikke. Hadde han på snapp. Begynte å skrive mere og mere mot sommeren, og 16 juni 2014 møttes vi første gang, fra den dagen var det vel egentlig oss, ble offisielt sammen 31 juli 2014 og nå venter vi på sønnen vår, 14 dager til termin♡

Jeg traff ham på nettet på en spilleside da jeg var 15. ;) Snakket på msn i rundt et år før vi traff hverandre face to face. :) Vi ble sammen i løpet av det året vi snakket på msn. :P
I tillegg holdt jeg forholdet skjult for mamma og pappa i to år. :o

Vi møttes på byen :p Tenkte at han skulle bare være en sommerflørt(jeg studerte i Tromsø, han bodde i Ålesund), men slik ble det ikke ;) Vi ble kjærester rett før jeg dro opp igjen(august 09), i januar 10 flyttet han til Tromsø og i mars 10 fikk jeg positiv graviditetstest. Vi har vært ilag i 6 år og gift i 3 år ;)

Vi møttes på hot or not faktisk :P haha! Skrev masse sammen, og pratet myyye i tlf.. Sikkert 4-5 timer pr dag :P så møttes vi etter en ukes tid.. Og så ble vi sammen :P

Vi gikk et år sammen på vgs, men ble ikke sammen før året etter. Etter st det ble slutt med ex'en tok jeg kontakt med han igjen, for hadde vel egentlig vært ganske tydelig at vi hadde hatt et godt øye til hverandre på skolen ;)

Ute på byen via felles venninne. Det er snart 14 år siden

Vi ble gode kompiser under den tiden jeg var på vei ut av 4års turbulent forhold med xen..etter jeg fikk flyttet ut var han mye på besøk,var på fester sammen og hang en god del. Til en kveld vi satt å så film å han tok tak i nakken min og ga meg verdens herligste kyss *ever*!!! :) jeg hadde vært forelsket i han en god stund,men trudde han kun var ute etter vennskap..noe han trudde til meg også :p nå har vi vært kjærester i straks 3år og venter vårt første barn i begynnelsen av Oktober :D

Ble kjent gjennom felles kjente. Ca 6 år etter første møte møttes vi ganske så hyppig (ganske tilfeldig). Begynte å fable om hva folk hadde sagt hvis vi hadde blitt sammen da vi hadde fått flere kommentarer opp gjennom årene om det var mer enn bare vennskap mellom oss til tross for at en av oss eller begge hele tiden var i forhold med andre. Så planla vi å teste vennene våre for å se hvordan de hadde reagert om vi ble sammen (bare på tull). Før vi kom så langt ble vi sammen og fikk en kjemperespons av vennene da vi annonserte det 1 måned senere :-)

Vi begynte på samme sommerjobb, og begge fikk fortsette med fast stilling. Jeg var i et forhold på den tiden, og avviste tilnærmelsene hans. Etter et par år begynte forholdet mitt å skrante, exen klarte ikke å bestemme seg for meg eller moren... (kulturkræsj...). Tror sambo oppfattet det, han ble nærgående på en jobbfest og jeg falt plutselig for ham. Gjorde det slutt med exen og ble sammen med sambo, flyttet sammen etter et drøyt halvår og ble gravide et knapt halvår etter der igjen.

Vært i samme vennekrets en stund, alltid hatt et godt øye til han, men hadde type så det var aldri aktuelt, men så ble det slutt med eksen og han og jeg begynte plutselig å være masse sammen.. Visste seg til slutt at han også har hatt følelser for meg, og nå har vi en nydelig datter sammen :D

Vi møttes på byen våren 2009....
Så på det som sommerflørt, da han ikke bodde i Norge.
Men skjønte fort at det var med enn en flørt :)
Har vært gift i nesten 5 år og fått 2 vakre barn :)

Back
Topp