Kjærestetur

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Cgn, 8 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Cgn Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Vi har lyst å ta oss ei lita langhelg borte, bare jeg og kjæresten, før bebisen kommer i november.

Noen som har tips til hvor vi burde dra?
    Vi tenker i hovedsak «storbyferie» men med mulighet for masse avslapning! Forrige svangerskap sleit jeg med bekken/symfyseløsning halve svangerskapet omtrent, og klarte nesten ikke gå :dead: Så er litt redd for at det samme skal skje denne gangen. Så derfor er avslapning prioritet 1! Men samtidig vet vi jo ikke hvordan dette svangerskapet blir, så er jo fint med mulighet for å «oppleve» litt og, om formen tillater det!

Vi tenker mai/juni, og vil gjerne ha sol og varme :woot: Deres beste reisetips? :smiley-angelic001

2. Sopha Glad i forumet Marsipanene 2019

Napoli! Veldig mange grunner til å sette seg ned å ta en pause...!

• Liker Liker x 1
  3. Nordlys2018 Gift med forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Mai/Juni kan det være V A R M T i store deler av Europa. I fjor hadde vi oppmot 35 grader i nordre deler av Europa, så vær OBS på det :) Jeg ville tenkt meg om før jeg booket f.eks Spania, det kan bli uutholdelig... Jeg hadde 28 grader i Wien i Mai i fjor... Kanskje dere bør holde dere til kysten, f.eks Amsterdam?

• Liker Liker x 1
  4. Cgn Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Takk for tips! Vi var i gdansk i fjor i mai, og det var oppimot 30 grader ja :eek::D

5. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Ifjor var det jo helt hinsidige varmt :dead: vil tro det er litt roligere med varmen i år :p

• Liker Liker x 1
  6. Fleire som har reisetips? :)
    Når det er snakk om storby er eg personleg veldig glad i Amsterdam.

• Liker Liker x 1
  7. LittleWonders Forumet er livet VIP Julegavene 2019

Barcelona:Heartred

• Liker Liker x 1
  8. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Hørt mars/april er ganske greit for Spania. Ellers er Amsterdam en veldig flott by!

• Liker Liker x 1
  9. Luna86 Elsker forumet Novemberlykke 2016 ❤ Aprilbarna19 ❤

Budapest, spa og bad. Varmt. Koselig, historisk. Dårlig med strender da.

• Liker Liker x 1
  10. Isla Elsker forumet Marsipanene 2019 Oktoberlykke2020❤ ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Nice. Helt perfekt ♥️
    Var der et år i august, godt å varmt. Byen og stranden i ett.

• Liker Liker x 1
  11. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Barcelona! Beste by :)

• Liker Liker x 1
  12. Stolt mamma Forumet er livet Septemberbarna 2019

Kommee litt ann på hva dere liker. Budapest og Praha har nydelig arkitektur uten å være overbefolket, Amsterdam med tulipan blomstringen i april/mai er en opplevelse i seg selv. Ellers er Italia et land med både god mat, arkitektur, by og strandliv litt avhengig av hvilke by man reiser til.

13. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Island, med en hel dag liggende som en dupp i den blå lagune. :D

14. Stolt mamma Forumet er livet Septemberbarna 2019

Høres deilig ut. Hvordan er temperaturen der i mai/juni? Har alltid tenkt at det er så kaldt der på vår og forsommer

15. Lynna19 Flørter med forumet

Barcelona er en by som har alt synes jeg. Palma de Mallorca har en mer overkomelig størrelse for en langhelg og har mye av det samme som Barcelona. Arkitektur, shopping, bystrand, god mat, varme, koselige byhoteller og masse mer.

16. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Det er ikke akkurat tropevarme der, nei. Men den blå lagune er himmelsk uansett vær, selv om det er utendørs.
    Jeg var der i september. Da var det full storm og luene blåste av hodene våre. :hilarious:

17. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Jeg er veldig glad i Paris ♡

18. Snofnugg Betatt av forumet Septemberbarna 2019

Jeg liker London :)

19. Mom87 Flørter med forumet

Malaga :)

Del denne siden