Kjærestetur

Cgn

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Vi har lyst å ta oss ei lita langhelg borte, bare jeg og kjæresten, før bebisen kommer i november.

Noen som har tips til hvor vi burde dra?
Vi tenker i hovedsak «storbyferie» men med mulighet for masse avslapning! Forrige svangerskap sleit jeg med bekken/symfyseløsning halve svangerskapet omtrent, og klarte nesten ikke gå :dead: Så er litt redd for at det samme skal skje denne gangen. Så derfor er avslapning prioritet 1! Men samtidig vet vi jo ikke hvordan dette svangerskapet blir, så er jo fint med mulighet for å «oppleve» litt og, om formen tillater det!

Vi tenker mai/juni, og vil gjerne ha sol og varme :woot: Deres beste reisetips? :smiley-angelic001
 
Napoli! Veldig mange grunner til å sette seg ned å ta en pause...!
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Mai/Juni kan det være V A R M T i store deler av Europa. I fjor hadde vi oppmot 35 grader i nordre deler av Europa, så vær OBS på det :) Jeg ville tenkt meg om før jeg booket f.eks Spania, det kan bli uutholdelig... Jeg hadde 28 grader i Wien i Mai i fjor... Kanskje dere bør holde dere til kysten, f.eks Amsterdam?
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Mai/Juni kan det være V A R M T i store deler av Europa. I fjor hadde vi oppmot 35 grader i nordre deler av Europa, så vær OBS på det :) Jeg ville tenkt meg om før jeg booket f.eks Spania, det kan bli uutholdelig... Jeg hadde 28 grader i Wien i Mai i fjor... Kanskje dere bør holde dere til kysten, f.eks Amsterdam?
Takk for tips! Vi var i gdansk i fjor i mai, og det var oppimot 30 grader ja :eek::D
 
Fleire som har reisetips? :)
Når det er snakk om storby er eg personleg veldig glad i Amsterdam.
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Budapest, spa og bad. Varmt. Koselig, historisk. Dårlig med strender da.
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Nice. Helt perfekt ♥️
Var der et år i august, godt å varmt. Byen og stranden i ett.
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Barcelona! Beste by :)
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Kommee litt ann på hva dere liker. Budapest og Praha har nydelig arkitektur uten å være overbefolket, Amsterdam med tulipan blomstringen i april/mai er en opplevelse i seg selv. Ellers er Italia et land med både god mat, arkitektur, by og strandliv litt avhengig av hvilke by man reiser til.
 
Island, med en hel dag liggende som en dupp i den blå lagune. :D
 
Barcelona er en by som har alt synes jeg. Palma de Mallorca har en mer overkomelig størrelse for en langhelg og har mye av det samme som Barcelona. Arkitektur, shopping, bystrand, god mat, varme, koselige byhoteller og masse mer.
 
Høres deilig ut. Hvordan er temperaturen der i mai/juni? Har alltid tenkt at det er så kaldt der på vår og forsommer
Det er ikke akkurat tropevarme der, nei. Men den blå lagune er himmelsk uansett vær, selv om det er utendørs.
Jeg var der i september. Da var det full storm og luene blåste av hodene våre. :hilarious:
 
Back
Topp