Kjære vene!

Håper bare det ikke drøyer så altfor lenge før hun kommer ut. Vil ikke ha keisersnitt !
Og har jo hørt historier om de som settes i gang og ikke no skjer på flere dager og at det ender i ks :(

Det blir spennende med igangsetting! Hvorfor skal du bli satt i gang nå i september hvis du har termin i oktober? (sorry hvis jeg er for nysgjerrig)

Masse lykke til og varme tanker. :)

Jeg blir satt igang pga veldig rask fødsel sist( tre timer fra start til slutt ) og lang reise vei til sykehuset. Tanken på å ikke rekke frem til sykehuset er ikke noe jeg liker:(
Jeg har også født 3 barn i uke 38 før så nå blir jeg satt igang uke 36+6 for å være sikker :) snuppa veide 3000g estimert i uke 35+4, så hun er klar :)

Håper du får en grei rask fødselgodt å bli ferdig:)
Lurer og litt på hvor lang reiseveg du har til sykehus?? Og hvilket sykehus du skal på?
Mine 2 tidligere fødsler har ikke vart 2 timer til sammen en gang.. Nr 1 i uke 36 og nr 2 i uke 41..
Denne gang har jeg vert til samtale med overlegen på sykehuset ang raske fødsler men her vil de helst ikke sette noe i gang før det er modent og klart for det.
Skal inn til skjekk i uke 38!
Har ca 45 min til sykehus og kan nevne at sistemann kom på 20 min.

Håper du får en grei rask fødselgodt å bli ferdig:)
Lurer og litt på hvor lang reiseveg du har til sykehus?? Og hvilket sykehus du skal på?
Mine 2 tidligere fødsler har ikke vart 2 timer til sammen en gang.. Nr 1 i uke 36 og nr 2 i uke 41..
Denne gang har jeg vert til samtale med overlegen på sykehuset ang raske fødsler men her vil de helst ikke sette noe i gang før det er modent og klart for det.
Skal inn til skjekk i uke 38!
Har ca 45 min til sykehus og kan nevne at sistemann kom på 20 min.
Jeg føder på Ahus og bruker 1t og 10 min på reiseveg uten trafikk.
Min jordmor sendte inn en henvisning og jeg fikk samtale på sykehuset.
Måtte egentlig ikke argumentere for å bli satt igang i det hele tatt.

Jeg blir satt igang pga veldig rask fødsel sist( tre timer fra start til slutt ) og lang reise vei til sykehuset. Tanken på å ikke rekke frem til sykehuset er ikke noe jeg liker:(
Jeg har også født 3 barn i uke 38 før så nå blir jeg satt igang uke 36+6 for å være sikker :) snuppa veide 3000g estimert i uke 35+4, så hun er klar :)

Ja, det kan jeg forstå! :happy: Det er ikke verdt det å ende opp engstelig og stresset når man skal i fødsel. Ønsker deg masse lykke til! Dettee blir utrolig spennende.

(Også håper på at jeg får en rask fødsel og. Haha! :D)

Så herlig å bli ferdig da;)
Lykke til med fødsel, håper det går kjapt selv om du blir igangsatt :)

jeg ble igangsatt med nr 1 pga tidlig vannavgang.. Den fødselen tok ikke lang tid;)

Fått min første modningspille i dag , er spent ;)
Neste tablett kl 15.30 hvis ikke no hat skjedd til da.
Har 2 cm åpning men er ikke helt moden ( den er ca 2 cm lang livmor rappen )

Back
Topp