Bkno2160072
Betatt av forumet
I dag er det 3 dager til jeg blir satt igang. Føles helt sprøtt! 
Tiden har gått så fort!!!
Termin 6 okt opprinnelig <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er det 3 dager til jeg blir satt igang. Føles helt sprøtt!
Glemte å quoteDet blir spennende med igangsetting! Hvorfor skal du bli satt i gang nå i september hvis du har termin i oktober? (sorry hvis jeg er for nysgjerrig)
Masse lykke til og varme tanker.![]()
Håper det blir en fin lesingMasse lykke til![]()
Vi gleder oss til å lese fødsels historien din![]()
![]()
Jeg føder på Ahus og bruker 1t og 10 min på reiseveg uten trafikk.Håper du får en grei rask fødselgodt å bli ferdig
Lurer og litt på hvor lang reiseveg du har til sykehus?? Og hvilket sykehus du skal på?
Mine 2 tidligere fødsler har ikke vart 2 timer til sammen en gang.. Nr 1 i uke 36 og nr 2 i uke 41..
Denne gang har jeg vert til samtale med overlegen på sykehuset ang raske fødsler men her vil de helst ikke sette noe i gang før det er modent og klart for det.
Skal inn til skjekk i uke 38!
Har ca 45 min til sykehus og kan nevne at sistemann kom på 20 min.
Jeg blir satt igang pga veldig rask fødsel sist( tre timer fra start til slutt ) og lang reise vei til sykehuset. Tanken på å ikke rekke frem til sykehuset er ikke noe jeg liker
Jeg har også født 3 barn i uke 38 før så nå blir jeg satt igang uke 36+6 for å være sikkersnuppa veide 3000g estimert i uke 35+4, så hun er klar
![]()
Det er ikke verdt det å ende opp engstelig og stresset når man skal i fødsel. Ønsker deg masse lykke til! Dettee blir utrolig spennende. Fått min første modningspille i dag , er spent![]()
Neste tablett kl 15.30 hvis ikke no hat skjedd til da.
Har 2 cm åpning men er ikke helt moden ( den er ca 2 cm lang livmor rappen )