Kjære søvn........

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Kjære Søvn, min eldste og kjæreste venn.

Hvor har du vært? Vi hadde alt, du og jeg. Vi forlot aldri hverandres side – åtte timer om natten, mer i helgene - og vi hadde også noen tilfeldige sammenkomster om ettermiddagen.

Søndager var vår helt spesielle dag. Da kunne vi ta overdose i hverandres drømmende nærvær til vi begge følte vi var i stand til å starte friskt på en ny uke.

Les hele brevet til Søvn her

Nå som du er forelder, får du nok søvn?
 
Her sover unga 19-7, så får jeg ikke nok søvn er det nok min egen feil;)
 
Jeg får å nok søvn. Om jeg ikke får det er det min egen skyld. Minsten sover fra 19.30-7.30 stort sett hver dag
 
Ikke alltid nok søvn her
 
Ikke alltid at det blir så mange timer sammenhengende akkurat. Men er jeg helt gåen så tar jeg meg en dupp på dagtid sammen med babyen, så det går bra likevel ;-)
 
Nja joo.. Må ta en dupp med mini ila dagen da, han sover ikke helt natta gjennom enda. Alt for glad i puppen :p Heldigvis sover han stort sett i egen seng nå da, me fra kl 04 ca må han oppi vår seng. Da nekter han å sove i senga si
 
Lure på kor lenge nattammingo kjem te å fortsetta.. Tar ikkje smokk..

Sove stort sett fra 19.30-05.00 amme å sove te 07.00/08.00.

Men i da sista har han våkna i 01.00 tio... :p
 
Mi her hjemme blir lagt kl 20.00, får pupp 23.30 ca, pupp igjen fra 01.30 tida, igjen 05 ca....å sover frem til 08-10.00.
å lenge holder de på med mat på natten mon tro??blir heldigvis ikke så sliten, men er litt tungvint å ikke få sammenhenganse søvn. . . . .
 
Back
Topp