Kjære ammende..

Neimen holder det på enda :/ ammer du fortsatt eller? Hva sier legen om det? Synes veldig synd på deg altså. Trenger ikke sånt stress og masse vondt når du egentlig skal kose deg med baby. Håper det snart gir seg!
Hvordan ligger det an med deg da? Håper du er blitt kvitt svineriet!
 
Hvordan ligger det an med deg da? Håper du er blitt kvitt svineriet!
Etter en uke med parlodel som stopper melka fikk jeg nye klumper og feber, men det gikk over av seg selv. Klumpene ble gradvis mindre, og er nok snart helt borte. Jeg er frisk og lykkelig til tross for at mini må ta flaske. Det var det eneste riktige for meg.
Stakkars deg ass, håper virkelig du blir kvitt det snart du også. Kan de ikke gi deg medisiner om du ønsker å slutte å amme? Kommer jo bare mer melk om du fortsetter. Skjønner jo at du må tømme så mye som mulig, men det kan jo ikke fortsette sånn? God bedring!
 
Etter en uke med parlodel som stopper melka fikk jeg nye klumper og feber, men det gikk over av seg selv. Klumpene ble gradvis mindre, og er nok snart helt borte. Jeg er frisk og lykkelig til tross for at mini må ta flaske. Det var det eneste riktige for meg.
Stakkars deg ass, håper virkelig du blir kvitt det snart du også. Kan de ikke gi deg medisiner om du ønsker å slutte å amme? Kommer jo bare mer melk om du fortsetter. Skjønner jo at du må tømme så mye som mulig, men det kan jo ikke fortsette sånn? God bedring!
Godt du endelig har blitt kvitt tullet :) Her har jeg valgt å prøve å fortsette ammingen så lenge som mulig.. Merker jeg lett får klumper, men de som har kommet i jula og nå på nyåret har vært heeelt annerledes enn de som ble abscesser. Abscessene kom og la seg som en kul litt uti brystet, mens de tilstoppede klompene har gått ned i brystvorten og de har også gått lett bort ved å massere gjennom kun én amming.
Var inne på sykehuset og fjernet de to siste klompene rett før jul, og holdt på med skylling av sårhulene gjennom julen. Nå er det meste borte, og håper jeg slipper mer tull nå. Fikk influensa i jula og takk gud for at jeg var hjemme hos foreldrene som hjalp meg med lillegullet mens den herja. Klarte også å brekke en tå på nyttårsaften, så her har det ikke vært annet enn uflaks fra dag en etter fødsel. Så nå MÅ det virkelig være nok :')
 
Back
Topp