Kjæledyr?

Er det noen som er spent på hvordan kjæledyra/et kommer til å reagere når barnet kommer til verden?

Den ene hunden min er ikke så gla i barn. Men tror det er barn hun ikke kjenner. Føler at hun kommer til å være god med en baby. Men man vet jo aldri. Skremmer meg litt å tenke på at hun kan ende opp med å ikke takle det.

Vi har både hund og katt, og hunden vår blir dødssjalu hvis vi koser litt mer med katten enn med han, så er redd hunden kommer til å bli ganske sjalu på en baby[emoji15][emoji87]

Vi hadde hund da vi fikk eldste. Han hadde en dårlig fortid med barn så han likte ikke barn i det hele tatt. Var veldig spent på det, og dessverre gikk det ikke. Han knurret til barnet viss det kom i nærheten. Pga alder og hans fortid så "valgte" vi avlivning. Jeg hadde ikke tilgitt meg selv om hunden hadde gjort babyen no [emoji20]

Nå har vi katter og de skygger bare banen om barna er travle. Et par klor har de fått om de feks har dradd de i halen, men det er greit syns jeg. Barna må lære å behandle dyr skikkelig.

Er det noen som er spent på hvordan kjæledyra/et kommer til å reagere når barnet kommer til verden?

Den ene hunden min er ikke så gla i barn. Men tror det er barn hun ikke kjenner. Føler at hun kommer til å være god med en baby. Men man vet jo aldri. Skremmer meg litt å tenke på at hun kan ende opp med å ikke takle det.

Jeg er veldig spent, har en katt som ikke er spessielt glad i barn, men hun har aldri gjort noe, bare frest når det er nok og gjemmer seg. Men hun er også veldig sjalu, her får ikke engang sambo og jeg lov til å kyase uten at hu blir morsk [emoji23]

Vi hadde hund da vi fikk eldste. Han hadde en dårlig fortid med barn så han likte ikke barn i det hele tatt. Var veldig spent på det, og dessverre gikk det ikke. Han knurret til barnet viss det kom i nærheten. Pga alder og hans fortid så "valgte" vi avlivning. Jeg hadde ikke tilgitt meg selv om hunden hadde gjort babyen no [emoji20]

Nå har vi katter og de skygger bare banen om barna er travle. Et par klor har de fått om de feks har dradd de i halen, men det er greit syns jeg. Barna må lære å behandle dyr skikkelig.
Det er marerittet mitt. Hun er min første baby på en måte,så er livredd for at det ikke skal gå. Men krysser fingrene!

Enig i at barna må lære seg å behandle dyr skikkelig,så litt må de tåle:) Det kommer til å være høyt på listen min over ting jeg skal lære barnet. Dyreplageri er det verste jeg vet,så denne ungen skal få det innprinta hva som er greit og ikke:p

Det er marerittet mitt. Hun er min første baby på en måte,så er livredd for at det ikke skal gå. Men krysser fingrene!

Enig i at barna må lære seg å behandle dyr skikkelig,så litt må de tåle:) Det kommer til å være høyt på listen min over ting jeg skal lære barnet. Dyreplageri er det verste jeg vet,så denne ungen skal få det innprinta hva som er greit og ikke:p

Krysser fingrene jeg også, og håper det går bedre med dere [emoji173]️

Har to katter, ikke merket noen endring. Ikke i forrige graviditet heller.

Vi har en hund. Hun var veldig kosete i forrige svangerskap, ikke merket noe forskjell på henne til nå denne gangen .

Hun og sønnen er forresten gode venner og det har fungert bra helt fra vi kom hjem fra sykehuset selv om han har vært hardhendt med henne flere ganger har hun aldri flekka ei tann, alltid jeg/mannen min som må gi beskjed at det ikke er greit. håper det går like bra med neste ❤

Både katten og hunden vår er ganske "mammadalter" fra før av, men både jeg og samboer tror at hunden har blitt litt mer kosete i det siste. Er litt vanskelig å si, siden hun er ganske kosete og klengete fra før.

Hu hær har daga kor hu må ligg inntil magen min no. Men ikke merka så my forskjell i det siste

Noe oppdateringer? Her har hunden min blitt mer varsom på ting når vi er ute å gå tur, nett som at hun passer på meg. Mannfolk som ser skumle ut, folk med paraply og lukter meg mer mellom beina [emoji13] klengete etter meg inne i huset har hun alltid vært. Har aldri fått bæsjet I fred siden vi fikk hun I hus haha [emoji13]

Merke svært lite på hu no. Virke ikke som hu veit noen ting. Men e spent på om hu endre atferd når fødsel nærme sæ. Hu har alltid blitt litt mer gira å stressa dagan før vi ska reis bort å sånn.

Her er katten akkurat som før. Men blir nok stor forskjell når babyen er her! Han liker ikke fremmede.. :hilarious:

Vi har 2 katter, som oppfører seg som vanlig. Det vil si sover 22 timer i døgnet eller noe sånt :p Blir spennende å se reaksjonen når babyen kommer i hus. Spesielt den eldste katten er veldig sær og ikke glad i fremmede. Han hadde litt tilpasningsproblemer når det kom en ny katt i hus, så vi får se hvordan han reagerer når det kommer en baby i tillegg :)

Pusen min endret oppførsel litt, men dette var i starten når jeg ikke viste det selv en gang... så forsvant hun.Og ikke kommet tilbake. Kanskje hun så sitt stikk til å flytte...?
Hun er vokst opp med største datteren min, så barn er hun vant til... men kanskje det ble litt for mye for hun. Vet ikke.
Har vært rundt og ropt og lett etc og hun var ikke en som dro langt. Her om dagen synes jeg faktisk at jeg så henne ved et hus litt lengre nede i gata her, men men.... vil hun ikke hjem, så kan jeg ikke gjøre stort :( hun var bebisen min hun også.

Nå merker jeg ingenting på hundene. De oppfører seg som vanlig,og tar ingen hensyn til at jeg har bekkenplager og at jeg ofte må stoppe opp litt på tur når jeg har kynnere:rolleyes: Sånt har de ikke tid til:p

Han katten her har forsvunne, han lusker rundt her, har sett han flere ganger men han er bare ikke tam lenger, merkelig..
hunden vår driter i meg, kan finne på å hoppe på magen min når hun skal forbi meg (er heldigvis liten, chihuahua, men uansett..!) å når jeg nermer meg samboer for å gi han en kos, kyss eller noe så klikker det for henne[emoji23][emoji23] blir kjempe sint på meg [emoji23] for han er hennes tydligvis, jeg kan visst bare ha det så godt med babyen i magen[emoji28] (hun får kjeft for sånn oppførsel da, kan ikke holde på sånn)

c5095586b4031d5f2032865939b345f9.jpg

Hu her MÅ plutselig ligge inntil meg - holder ikke å ligge ved "far" - og jeg som synes hun lukter så fælt om dagen .......
Har ikke bekken til å vaske henne, så må vente til mannen gidder......

IMG_3500.jpg

Ha her vil helst ligge nesten oppå meg, men 20 kg hund blir litt vel mye noen dager. Ellers så skal han fotfølge meg å vite hvor jeg æ helle tiden

Back
Topp