Kjæledyr?

rosedama

Gift med forumet
Dere me hund eller katt eller kanskje et annet dyr. Når merker dere endring på dyret?
Min hund (liten rase) har siste uka ofte villa sove ved magen min. Hu e kosete te vanlig men blitt mere nå. Såklart har æ å endra mæ æ å. Men e litt fasinert over hvor nært magen hu ofte vil vær.
6+4 i dag.

Jeg begynte å merke smålig denne uken. Men jeg syns det er for tidlig. Kanskje jeg bare innbiller meg. Jeg skal observere videre hva hunden min gjør [emoji6]

Jeg begynte å merke smålig denne uken. Men jeg syns det er for tidlig. Kanskje jeg bare innbiller meg. Jeg skal observere videre hva hunden min gjør [emoji6]

Har du merka noe mer på hunden? Mi ligg inntil mæ hele tida nå

Har du merka noe mer på hunden? Mi ligg inntil mæ hele tida nå
Hun knurrer på ting ut av det blå når vi går tur. Hårene i nakken reiser seg. Så hun passer tydelig på på tur [emoji28] og ligger alltid mellom beina i sofa når hun sover [emoji4]

Hun knurrer på ting ut av det blå når vi går tur. Hårene i nakken reiser seg. Så hun passer tydelig på på tur [emoji28] og ligger alltid mellom beina i sofa når hun sover [emoji4]

Så kos da [emoji173]
Blir spennende å se etterhvert.

Har en hund som vi fikk når største var tre mnd. Dette er tredje graviditet vi har henne. Hun har ikke endret atferd i det hele tatt noen av gangene.

Den ene hunden virker sur å holder litt mer avstand enn vanlig,å den andre ligger mye mer oppi meg å stirrer veldig i fjeset mitt:p Mulig det er tilfeldig da:)

Merket tidlig endring hos min hund. Han skulle alltid ligge/sitte på magen i starten. Han ble veldig "klengete" å skulle være med meg hele tiden!! Passer veldig godt på på tur, blitt mer aggressiv mot andre hunder.

Katten til mamma elsker å ligge på magen min når jeg er gravid. :D

Katten lager "babylyder" mer nå, han driver å lager en høy skingrende lyd når han vil ha mat eller kos, og den er tydeligvis spesielt reservert for meg..haha.. Er det noen av dere som har hatt katt gjennom svangerskapet før? Vi fikk ham rett før jul, så jeg er pittelitt redd for Toxoplasma-smitte siden jeg ikke tror jeg har hatt tid til å bli immun før jeg ble gravid. Men vasker nesten alltid hendene etter å ha klappet ham, og alltid hvis jeg skal spise. Kattedoen bruker han nesten ikke lenger, han er ute mye av tiden. Men vasker selvfølgelig hendene ekstra godt om jeg rydder i den.

Har merket at katten er blitt mer kosete, og skal helst sove inntil meg om natten. Så har jeg hunden som skal ligge under dynen med beina mine. Så ligger jeg der da, i sikk-sakk[emoji23][emoji23] Men merket spesielt på hunden min, faktisk før jeg fikk positiv test at hun skulle absolutt lukte på meg nedentil, og så ble hun irritert og skulle absolutt Jokke på beinet mitt. Litt småaggressivt [emoji13][emoji28]

Kattesniken min er like sær som vanlig [emoji81] Jeg får tildelt 5 minutter med kos når den kommer inn, ellers vil den ikke [emoji75]

Jeg har en liten hund på snart et år som har nektet å kose noe som helst før - bare lek og tull! Men nå derimot er han blitt kjempekosete, men kun med meg, ikke samboeren min..[emoji28]

Trodde ikke jeg kom til å merke noe på katten, men han fotfølger meg rundt i huset. Da jeg skulle dusje i går kveld satt han utenfor badet og grein ;p Hvis jeg ikke er hjemme om kvelden gidder han ikke komme inn før jeg kommer hjem. Vet ikke om det har sammenheng eller om han bare er gammel (12 år)

Er det noen som er spent på hvordan kjæledyra/et kommer til å reagere når barnet kommer til verden?

Den ene hunden min er ikke så gla i barn. Men tror det er barn hun ikke kjenner. Føler at hun kommer til å være god med en baby. Men man vet jo aldri. Skremmer meg litt å tenke på at hun kan ende opp med å ikke takle det.

Back
Topp