KJÆRLIGHET

Elsker kjæresten min over alt i verden [:D] Han er den mest fantastiske mannen og jeg vil leve med han resten av mitt liv

ORIGINAL: Senator Malin

ORIGINAL: Lissyjane

Spør meg igjen om åtte mndr[8D]

Er du gravid? [:-]

det lurte jeg på og![:-]

ORIGINAL: Tyttebæra

ORIGINAL: Dollysmurfen

Lykkelig til tusen!!!![:D]

Er det BF du er sammen med, eller en annen?

BF [:D]

Hmmm... [8|]

Ehm?[8|]

ORIGINAL: MiLfYwAy

Jeg er gift med bestevennen min, og vi venter vårt andre barn. Jeg kan ikke se for meg livet uten han.

Samme her!![:)]

Vi er lykkelige :) Men klart man har noen humper i veien sånn smått, men jamt over har vi det veldig bra [:)]

Ja! Jeg har det som plommen i egget og nordmenn i syden [:D][:)] veldig bra med andre ord!

ORIGINAL: VanillaCupcake

Hmmm... [8|]

Ehm?[8|]

huh?[8|]

Så lykkelig som en kan bli ! :)

Alt går jo ikke knirkefritt bestandig, og vi har begge trødd litt feil, men vi har det som plommen i egget :)

Har også gjort noen feil..men nå har jeg funnet MANNEN min! vi er forlovet og skal gifte oss!! venter vårt første felles barn! han er en flott reservepappa for sønnen min! og vi er vel egentlig bare meeeer forelsket nå enn når vi møtte hverandre for snart 2,5år siden [:D]

ORIGINAL: Miss Claymore!

Hmmm... [8|]

Ehm?[8|]

huh?[8|]

Det var jo en fantastisk kommentar[8|]

Singel her ja, velger og ikke lete og vente akuratt nå heller... vil ikke ha noen mann før jeg føler meg trygg alene...

JA! Jeg er gift med mitt livs kjærlighet...

ORIGINAL: Bare Kari

Vi har våre fartsdumper, men han er min store kjærlighet, og tross alt så er jeg pr i dag veldig lykkelig sammen med ham. Vi har jobbet hardt for å komme dit vi er nå og vi har det veldig veldig bra.

signerer denne! Vi er forskjellige og jobber alltid med forholdet, men ville aldri vært foruten han [:)]

ORIGINAL: Miss Trash a lot

ORIGINAL: Miss Claymore!

Hmmm... [8|]

Ehm?[8|]

huh?[8|]

Det var jo en fantastisk kommentar[8|]

Hun skrev i en tråd for noen mnd siden at BF gikk fra henne når hun var 3 mnd på vei, så da følte jeg for og spørre da [;)]

ORIGINAL: Femme Fatale

ORIGINAL: Bare Kari

Vi har våre fartsdumper, men han er min store kjærlighet, og tross alt så er jeg pr i dag veldig lykkelig sammen med ham. Vi har jobbet hardt for å komme dit vi er nå og vi har det veldig veldig bra.

som jeg skulle sagt det selv:)

Er sammen med verdens beste mann,og har vert det i litt over 3 år.... venter barn,og har kjøpt oss hus i lag.... Kunne ikkje hatt det bedre i lag med en person!! Går ikkje en dag uten av vi seier "elsker deg" og viser mykje omsorg for kvarandre!!!
Ja,vi diskuterer ting og er uenige,men krangler ikkje..... Ganske like egentlig:)
Har vert i et dritt forhold før som eg sløste vekk altfor mangen år på!!!! Dritt fyr...

Har det rett og slett fantastisk sammen med min kjære gode samboer:)
Og om vi er kjedelige fordi vi ikkje krangler men diskuterer,så driter eg i det;)

Jeg kan irritere meg til 100 over han og vi har hatt våre utfordringer!
Men vi elsker hverandre, han er en god far, en god venn og vi har det kjempe bra sammen
Savner ny forelsket følelsen men når jeg ser han med vår sønn så gjør det godt i kroppen!
Vi har perioder hvor vi ikke er flinke til og ta vare på hverandre og perioder hvor vi er super flinke!
Det er oss for alltid håper jeg[:)]

har funnet den store kjærligheten. vil aldri bytta han ut [:)]

Back
Topp