KJÆRLIGHET

Vi er lykkelig [:D] Har våre nedturer, men vi jobber oss igjennom dem [:)] Traff han på videregående og er fortsatt sammen etter 10 år [:)]

vi jobber hardt for å ha det sånn som vi har det. å være gift funker ikke uten mye innsats. men jeg elsker han og han er en helt utrolig mann:) vi er veldi lykkelige og det er utrolig godt:)<3

Jeg er veldig lykkelig med min kjære! Klart vi har våre krangler og uenigheter innimellom også, men det er vel normalt. Med opp og nedturer[:)] Vi kommer sterkere ut av det[:)]

Nei jeg er nok singel. Møtt så mange drittmannfolk siste 2 årene at jeg egentlig har gitt opp...[&:]

Og trives IKKE med det. Er fryktelig ensom og ett skikkelig kjærestemenneske så dette passer meg absolutt ikke [8D]

ORIGINAL: Senator Malin

Nei jeg er nok singel. Møtt så mange drittmannfolk siste 2 årene at jeg egentlig har gitt opp...[&:]

Og trives IKKE med det. Er fryktelig ensom og ett skikkelig kjærestemenneske så dette passer meg absolutt ikke [8D]

*klemmer på* Håper drømmemannen snart kommer din vei![:D]

Jeg har funnet drømme mannen min[:D] Ja klart,vi har våre diskusjoner men slik vil det alltid være. Vi er jo to forskjellige personer så litt uenigheter må til.Men vi har det supert sammen[:D] Det ble enda bedre etter vi fikk lillegutt også. Det er akkuratt som vi viser hverandre kjærelighet på andre måter nå,i like it[:)]

ORIGINAL: Sandradee*

Er verdens lykkeligste[:D][:D][:D]

Har selvfølgelig våre små fartsdumper vi som alle andre..
Men alt løser seg[:D]

Jeg er gift med bestevennen min, og vi venter vårt andre barn. Jeg kan ikke se for meg livet uten han.

Jeg er veldig fornøyd ja. Vi har vært sammen i 11 år nå og gift i seks. Dessuten har vi kommet oss igjennom to spedbarn med kolikk og et med litt søvnproblemer og ett med ekstreme søvnvansker. Klarer man det, så klarer man alt tror jeg[;)]

Jeg er ikke i noe forhold nå, nettopp fordi jeg ikke klarer å ta til takke med et forhold som ikke er bra. Da er jeg heller singel [:D]

Jeg er gift med min bestevenn, den som står meg aller nærmest her i livet.
Vi utfyller hverandre[:D]

Har det veldig, veldig godt isammen [:)][:)][:)]

Godt å sjå så mangen lykkelige mennesker her [:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Vi har våre fartsdumper, men han er min store kjærlighet, og tross alt så er jeg pr i dag veldig lykkelig sammen med ham. Vi har jobbet hardt for å komme dit vi er nå og vi har det veldig veldig bra.

som jeg skulle sagt det selv:)

Fant drømmemannen for ti år siden og kunne ikke blitt lykkeligere. Vi har bygget oss et fantastisk liv sammen og elsker hverandre og barna våre over alt på jord.

I september gifter vi oss endelig også![:)]

ORIGINAL: Dollysmurfen

ORIGINAL: Tyttebæra

ORIGINAL: Dollysmurfen

Lykkelig til tusen!!!![:D]

Er det BF du er sammen med, eller en annen?

BF [:D]

Hmmm... [8|]

jeg er lykkelig... [:D]
vi har hatt en skikkelig dårlig periode nå..
en skikkelig dårlig en!
den var laaang og tung også..
men nå?

Er som nyforelska igjen..[:D][:D][:D][:D][:D]
vært sammen i fire år...
gifter oss neste år![:D]

Back
Topp