er han den rette....det spørsmålet liker jeg ikke få..fordi jeg aner ikke hav jeg skal svare..hva er ett perfekt forhold da?[8|] noen som har fasit på det?
ingen kan være så kosemose-overlykkelige enhver tid..(sier ikke at noen av dere har det)..
Er det kanskje ikke den rette,for da hadde jeg "bare visst det" og "føltes riktig å si"?
eller?[8|] Vi har opp og ned turer som alle andre...fanget av hverdangens a4 liv,med aktivt barn kan jeg ikke si med hånden på hjertet at "slik vil jeg ikke ha det for alltid"[>:](minus barnet mitt selvfølgelig[:D][:)])..
Om jeg ser for meg oss gamle sammen? nei...egentlig ikke,men så tenker jeg ikke så mye på det heller,siden jeg ikke kommer til å bli gammel[:-](bare noe jeg tror,haha)...
Hadde jeg truffet min samboer I DAG, 5,5 år senere,hadde vi nok vært altfor forskjellige til at jeg\vi hadde vært interesessert i hverandre,skal jeg være ærlig.
Men så har vi vært sammen med i 5,5 år å da,og har en datter sammen..Jeg elsker han,og han elsker meg..det gjør vondt i magen å tenke på at han skulle vært sammen med en annen,sjalusi eller kjærlighetssorg? vet ikke..begge deler kanskje..Jeg har hatt mange runder med meg selv,og kommer aldri frem til noe spesiellt..Vet han har hatt det også.
Det går i det vanlige...man får ta det man får,og takke når man går[;)]
kjekk er han da[:D]