KJÆRLIGHET

RaMona78

Forelsket i forumet
Eg syns det virker som utrolig mangen ( ikkje her, men generelt ) lever i eit forhold der dei ikkje trives..

Korleis er det med dere her inne, har dere funnet den ekte kjærligheten ? er dere lykkelige ? [:)]

Eg har feila ein del ganger, men no er eg lykkelig[:D] Har ein flott mann som eg stoler på, som er alt eg ønsker, og ikkje minst utrolig snill og omsorgsfull. Me er like forelsket som då me møttes for 1,5 år sida[:)]
Me respektere kvarandre, og han er ein eg er veldig stolt over.

Skulle ønske alle kunne finne den store kjærligheten, og ikkje ta til takke med å leve i eit forhold som dei egentlig ikkje ønsker..

vi har oppturer og nedturer! men det er sånn det er! det kan ikke være opptur hele tiden!
vi har det helt supert mesteparten av tiden[:D]

Vi har våre fartsdumper, men han er min store kjærlighet, og tross alt så er jeg pr i dag veldig lykkelig sammen med ham. Vi har jobbet hardt for å komme dit vi er nå og vi har det veldig veldig bra.

noken utfordringer må ein jo ha, ellers blir det kjedelig[:D]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Lykkelig til tusen!!!![:D]

Er det BF du er sammen med, eller en annen?

spørsmålet var ikkje til meg, men eg er ikkje sammen med far til dattera mi, og takk og lov for det ! der var eg ulykkelig gift i 5 av 6 år...

Jeg var i 7 år gift med en mann jeg elsket, og som på sin egen rare måte sikkert elsket meg. Vi hadde det fint i perioder, og ikke fult så fint andre perioder. Så ble vi skilt.

Nå vet jeg derimot, hva ekte kjærlighet, ubetinget kjærlighet, er!

Jeg er gift med mannen (BF) i mitt liv, men vi har våre problemer.. Men har funnet en løsning på det også, og det redder vårt forhold

Jeg har funnet drømmemannen min
Han er alt jeg kunne ønske meg og mer til..

Og nei, det er ikke bf jeg er sammen med.

Jeg føler at jeg har funnet mannen for meg, men vi har jo våre opp- og nedturer! Av og til er jeg lei av han, andre dager er jeg som nyforelska! [:)] Det viktige er jo at jeg vet jeg kan stole på han, vi har et fint liv sammen og jeg kunne aldri tenke meg å bytte han ut!

godt at me er fleire som veit kva ekte kjærlighet er [:D]
trudde nok og at eg elsket han eg var gift med då eg gifta meg, men det endra seg fort..og i dag veit eg at det ikkje var ekte kjærlighet, ikkje ein gang i nærheten av sånn eg har det med min kjære i dag [:D]

Det humper og går [8|][8D]

Er verdens lykkeligste[:D][:D][:D]

Har selvfølgelig våre små fartsdumper vi som alle andre..
Men alt løser seg[:D]

ORIGINAL: Hælledussan

Jeg har funnet drømmemannen min
Han er alt jeg kunne ønske meg og mer til..

Og nei, det er ikke bf jeg er sammen med.
signerer

ORIGINAL: Bare Kari

Vi har våre fartsdumper, men han er min store kjærlighet, og tross alt så er jeg pr i dag veldig lykkelig sammen med ham. Vi har jobbet hardt for å komme dit vi er nå og vi har det veldig veldig bra.

sign[:)]

Til tross for alt jeg fikk vite i dag, så er jeg helt sikker på at han er mannen jeg vil dele resten av livet mitt med.

ORIGINAL: Bøddi Hålli

Til tross for alt jeg fikk vite i dag, så er jeg helt sikker på at han er mannen jeg vil dele resten av livet mitt med.

[:)]

er veldig lykkelig med min kjære, og ville aldri byttet han ut  vi har absolutt hatt våre nedturer og det kommer garantert flere. Nå er vi, og har vært en god stund i en veldig fin periode. Men jeg stoler 110% på han, og jeg ser absolutt meg bli gammel med han.

Back
Topp