Kiropraktor

erta

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sommerfuglene 2017
Da har vi vært til kiropraktor med Tuva. Ser ut il at vi har fått en KISS baby, er vist vanlig når de er stjernekikkere. Han mente hun trengte 3-4 behandlinger så ville hun være mye bedre :)
Er glad vi bestemte oss for å reise dit så raskt :) ny time igjen neste uke :)

Så bra at hun får tidlig behandling for det. Min første hadde det og etter bare en behandling hos manuellterapeut merket vi bedring. Hadde 6 behandlinger og fikk en ny gutt :-)

Da har vi vært til kiropraktor med Tuva. Ser ut il at vi har fått en KISS baby, er vist vanlig når de er stjernekikkere. Han mente hun trengte 3-4 behandlinger så ville hun være mye bedre :)
Er glad vi bestemte oss for å reise dit så raskt :) ny time igjen neste uke :)
Hei. Tror jeg lille jente mi på 10 dager har kiss. Er svart bekymret. Har bestilt time hos manuellterapeut men lurer på hvordan det går med babien din? Hjalp det å gå til manuellterapaut? Vet du om den kan slå ut igjen og om barnet kan bli friskmeldt? Vil det følge dem opp seinere I fremtiden med tanken på motorisk utfordringer osv?

Hei. Tror jeg lille jente mi på 10 dager har kiss. Er svart bekymret. Har bestilt time hos manuellterapeut men lurer på hvordan det går med babien din? Hjalp det å gå til manuellterapaut? Vet du om den kan slå ut igjen og om barnet kan bli friskmeldt? Vil det følge dem opp seinere I fremtiden med tanken på motorisk utfordringer osv?
Hei :)
Til oss gikk det veldig bra til kiropraktor, tok noen harde behandlinger, men ble bra :)
Til oss har hun utviklet seg gint motorisk, vil egentlig si hun var tidlig ute :) gikk når hun var 10 mnd :)
Det går nok fint skal du se, bare hør hva terapauten sier :)

Hei :)
Til oss gikk det veldig bra til kiropraktor, tok noen harde behandlinger, men ble bra :)
Til oss har hun utviklet seg gint motorisk, vil egentlig si hun var tidlig ute :) gikk når hun var 10 mnd :)
Det går nok fint skal du se, bare hør hva terapauten sier :)
Tusen Takk for svar! Gått å høre at det har gått bra med lille!

Om du ikke har vært i en slik situasjon selv så vil jeg tro du heller ikke skjønner det.
Når ting står på med skriking, magevondt, ikke klarer å sove osv, så driter jeg i om det kostet meg en del penger, det hjalp.

Jeg hadde det sånn i 3-4 mnd, og hadde brukket rygg selv i tillegg. (...)
Jeg vet hvordan det er, tro du meg.

Det gikk over for ditt barn også, men ikke pga kiropraktoren.
Man blir fort inhabil når man er midt oppi det, men forskningen lyver ikke. ;)

Back
Topp