Kinesisk kalender for å finne ut kjønn

Sier jente på meg, nå som sist. Så da blir det evt 2 jenter..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gutt om man skal tro på det og alt går bra :) har to gutter fra før :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Det er jo bare på gøy liksom :)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Jada, er jo det. Bare litt kresen. Hihi. Og de viser jo mange ganger motsatt de to versjonene av kalenderen så da blir det litt sånn ehhhh.


❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️
 
I følge babyverden sin versjon får jeg gutt. I følge den som følger kinesisk kalender får jeg jente ;)

http://www.babycenter.com/chinese-gender-predictor




❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️
Hehe hvis du leser litt på den siden der, så står det jo at det er 50-50% sjsnse for at det er riktig. Mao like sikker som babyverden sin. Tror vi holder oss til den som ble lagt ut først. Blir jo bare rot hvis ikke.

Babyverden sin har stemt på mine to andre barn. ;-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Hehe hvis du leser litt på den siden der, så står det jo at det er 50-50% sjsnse for at det er riktig. Mao like sikker som babyverden sin. Tror vi holder oss til den som ble lagt ut først. Blir jo bare rot hvis ikke.

Babyverden sin har stemt på mine to andre barn. ;-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Jaaaaada.

Klart de må skrive at det er 50/50 sjanse! Det er det jo hvis jeg spår her i tekoppen min også. Eller 51/49 da; i favør av gutt.

Synes det var morsomt med den andre, for jeg vil ha ei jente denne gang, så da er det kjekt med en som sier motsatt. *knegg*


❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️
 
Gutt :) Denne har alltid vist seg å være motsatt av sannheten så da får vi se :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forrige gang sa kalenderen jente og da ble det gutt. Denne gangen sier den gutt, så da kan jeg vel vente meg en jente...?
 
Kalenderen sier gutt, forrige gang gikk det ikke ann å se, var for ung til kalenderen..
Får ikke vite hvilket kjønn det et før i mai, overraskelse skal det vær denne gang <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
gutt nr 3 her :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
kalender sier gutt her:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp