Kinesisk fødselskart

Stemte med første, feil med andre og sier jente denne gangen :)
 
Riktig på første, feil på nr to, riktig på nr tre og feil på nr fire. Sier jente nå.
 
Nr. 1: "Skulle" ha fått gutt, fikk jente.
Nr. 2: "Skulle" ha fått jente, fikk gutt.
Nr. 3: "Skal" få jente, så da blir det vel gutt, da. :hilarious: Har det litt på følelsen også, men det er kun fordi jeg er redd for at jeg aldri får brukt de små kjolene igjen, og jeg sørger på forhånd over det, haha.
 
Nr. 1: "Skulle" ha fått gutt, fikk jente.
Nr. 2: "Skulle" ha fått jente, fikk gutt.
Nr. 3: "Skal" få jente, så da blir det vel gutt, da. :hilarious: Har det litt på følelsen også, men det er kun fordi jeg er redd for at jeg aldri får brukt de små kjolene igjen, og jeg sørger på forhånd over det, haha.
Hvis det ikke faktisk stemmer nå da! Skjønner det er leit å legge bort småkjolene, er jo såå mye søtt til jenter:love7
 
Hvis det ikke faktisk stemmer nå da! Skjønner det er leit å legge bort småkjolene, er jo såå mye søtt til jenter:love7
JA. Nesten alt vi har av klær til barn fra 0 til 4 år er arv eller annen vintage. De eldste plaggene er nærmere 80 år. Føler en enorm ærefrykt når jeg tar i de små kjolene...
 
Feil med første og riktig med andre. Sier jente denne gangen, men det stoler jeg ikke på i det hele tatt. Fødselskartet har jo en treffsikkerheten på ca 50% så kan jo like godt slå mynt.

Jeg ønsker forresten å vite kjønnet. Tror ikke jeg klarer å vente. Er alt for nysgjerrig! Dessuten kommer jeg jo til å se det på UL. Det var veldig tydelig på de to eldste, og jeg ønsker jo å få med meg alt som vises på skjermen. Mannen derimot sier han ønsker å vente. Hvordan skal det gå til da hvis jeg vet og ikke han? Kommer jo til å røpe meg. Jeg kommer ikke til å klare å diskutere navn seriøst f.eks.
 
Stemte med storesøster, pg da trodde jeg igsp selv at det var jente. Viser jente nå også, men har en veldig sterk følelse på at det er en gutt denne gangen :)
 
Den sa gutt sist, men fikk jente. Den sier gutt nå også, så kanskje det blir en til jente? Spiller ingen rolle uansett, bare det blir en baby denne gangen :love7 hadde vært koselig å ha én av hver, men lettvint med to jenter i og med at jeg har spart på alt av klær osv. Også tror jeg selv at jeg er en typisk "jente-mamma" hvis det er noe som heter det
 
Feil med første og riktig med andre. Sier jente denne gangen, men det stoler jeg ikke på i det hele tatt. Fødselskartet har jo en treffsikkerheten på ca 50% så kan jo like godt slå mynt.

Jeg ønsker forresten å vite kjønnet. Tror ikke jeg klarer å vente. Er alt for nysgjerrig! Dessuten kommer jeg jo til å se det på UL. Det var veldig tydelig på de to eldste, og jeg ønsker jo å få med meg alt som vises på skjermen. Mannen derimot sier han ønsker å vente. Hvordan skal det gå til da hvis jeg vet og ikke han? Kommer jo til å røpe meg. Jeg kommer ikke til å klare å diskutere navn seriøst f.eks.
Vanskelig det med å vite/ikke vite kjønn når man er uenig.. skjønner godt du vil vite, og når du vet du klarer å se det er det vanskelig å la være:facepalm: her er vi heldigvis enig i å ville vite kjønn!
 
For meg sier kartet jente :wtf:
 
Kartet sier jente, men det har det gjort med de to andre også og det endte opp med å bli gutter. Så tipper dette også er en gutt :)
 
Back
Topp