Kinesisk fødselskart:)

Gutt på meg :dummy: blir spennende å se!
 
Stemte sist med jente. Denne gang står det også jente, så vi får se ☺
 
Står gutt :) så blir spennende å se om det stemmer!
 
Viser gutt. Og det er det magefølelsen sier og
 
Viste gutt sist, det stemte :) Viser gutt denne gangen også.
 
Jente. Men det stemmer ikke på de andre så da blir det vel gutt da :p
 
Stemte med begge mine, jenter
Nå står det gutt, så blir spennende p se
 
Den var feil på meg sist, da fikk jeg gutt mens den "sier" jente. Og nå sier den også jente, så kan jo håpe? :) Bor i ei bittelita bygd og her er det 5 år siden det ble født en jente. Etter dette har det kommet 11 (!!!) gutter! Haha.. så jeg tror vel ikke at det er noen sjans for å bryte den rekken ;)
 
stemte ikke hos meg to ganger. Denne gangen sier kartet at jeg venter en gutt - og det betyr at jeg venter ei jente? :p
 
Står som sagt jente på min, og begynner å få en jentefølelse.. hm
 
Det stemte sist gang med jente. Denne gangen har jeg så følelsen på gutt og det sier kartet også. Så da får vi se :)
 
Står gutt her <3 det hadde vært veldig stas, altså. På skolen ved huset vårt har de rene jenteklassen. Det fødes rett og slett for få gutter.. Hehe
 
Står gutt. Hadde vært stas, men i min familie er de førstefødte som regel jente :wacky:
 
Det står at denne blir jente. Sist stemte det; jente da også. ;-) Vi får nå se :)
 
I følge kartet skal vi få en gutt. Jeg har veldig følelse av gutt selv, men håper på jente :)
 
I følge kartet står det jente :sign19 Har ikke barn fra før heller så jeg kan ikke si så mye på det, men vi har veddemål her hjemme. Mannen tipper jente og jeg tipper gutt. Vil jo ha gutt først da :rolleyes: men blir selvfølgelig utrolig takknemlig om det vise seg å være ei jente :D:Heartpink
 
Back
Topp