Kinesisk fødselskart:)

Det står jente på meg.. hadde vært utrolig gøy om det kunne stemt denne gangen siden jeg har to gutter fra før, men så er det to veldig vakre gutter da, så om det er en gutt til der inne, så gjør det absolutt ingenting!
Spennende er det! :)
 
Sist sto det gutt, fikk jente. ;) Står gutt denne gangen og.
 
Stemte med jente sist- denne gangen viser det gutt! Kan oppriktig si at det ikke spiller noen rolle for meg, for jeg tror ikke jeg er ferdig med barn etter dette uansett :)
 
Jente hvis det stemmer men har ikke stemt me de to andre :p
 
Vi må ha en undersøkelse i juni på hvor mange som fikk det det kinesiske fødselskartet sa :D
 
Her står det gutt på meg. Blir spennende å se om det stemmer. Hehe:)
 
Påstår jente nå, men har ikke stemt tidligere.
 
Ifølge tabellen blir det gutt på oss denne gangen også :) det stemte sist så blir spennende å se
 
Sier jente denne gangen....Sa jente forrige gang og det stemte....så blir spennende å se om det stemmer :)
 
Iflg. Fødselskartet skulle det bli en jente forrige gang, det ble det altså ikke!
 
Får jente i følge kartet, men føler at det er en gutt :) Blir spennende da vi foreløpig har bestemt oss for å ikke vite det.
 
Får gutt i følge kartet. Har ikke følelse på noe enda, men begge foreldrene mine tror det blir jente. Så da får vi se hva som stemmer.
 
Stemte med forrige, men nå klarer jeg ikke se hele tabellen, mangler 27 og 28. Kan noen andre si hva man får oktober 28?
 
Herlig, da blir storebror glad! Han har nemlig ønsket seg spesifikt det :p
(Vi blir selvfølgelig også glad, men det ville vi blitt uansett) ;)
 
Back
Topp