Kinesisk fødselskart...

Kartet seier gutt, magefølelsen seier gutt, natrontesten seier gutt, kvalmen seier jente ;)

Vanskelig.. Jeg har bursdag 21. Desember.. Ble 28.. Jeg tror unnfangelsen var på dagen min eller par dager før/etter... Skal jeg sjekke 27 eller 28? Mnd 12.

Alle andre tester og jeg føler det blir gutt.. Hatt lite symptomer og ingen kvalme

Jeg titta! Mange ganger xD
Forrige gang stemte det. Dvs. Om vesla ble unnfanget i juni skulle hun bli jente, om hun ble unnfanget i juli skulle hun vært gutt. Jeg mener bestemt hun ble unnfanget i juni. Ergo stemte kartet.

Denne gangen sier kartet også jente.
Min venninne som har "en 7 sans" har magefølelse på gutt. Så blir spennende å se hvem sol har rett. Hun eller kartet xD en av di vil jo få rett :D

Dersom det stemmer så blir det en liten jente :Heartpink veldig spent på å se om det stemmer

Sto gutt på meg, og blir gutt :) sjekket alle mine venninner som nylig har født, og stemte faktisk for alle sammen :) skremmende nesten!

Jeg har vært veldig kvalm med begge mine gutter, denne gangen er jeg ikke kvalm, så gjenstår å se om det er jente :) Kanskje du får gutt?
Eg var veldig kvalm når eg gjekk gravid med jenta mi, derfor eg heller mot jente på det punktet :)

Stemte med vår første. Det stod jente og ble jente. Denne gangen står det jente igjen, men vi får gutt :)

Jeg skal få jente i følge fødselskartet, men det gjenstår å se om det stemmer :)

På 1 sa kartet jente, ut kom en gutt.
På 2 sa kartet gutt, ut kom en jente.
Nå sier kartet gutt, spennende å se om det kommer en jente da;)

Back
Topp