Kinesisk fødselskart...

frk-Kakemonster

Betatt av forumet
Er det noen som har tittet på den kinesiske fødselskartet?

Tror du på slik, at babyens kjønnet kan stemme?

Dette er mitt andre svangerskap, med første, ut fra alder og omfangelsesmnd sto det at det var jente. Det stemte =) Andre med samme erfaringer? eller motsatt?
Finnes jo en 50 % sjanse på at det er rett. Hehehe....:p
Denne gange står det gutt på meg, og jeg syns det blir spennende å se på OUL om det stemmer eller ikke. Vi er nå lykkelige så lenge alt går bra :Heartred

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/
 
Jeg skal innrømme at jeg har tittet:)
Sist gang sto det gutt- men jeg fikk jente.
Denne gangen står det også gutt, så da blir det nok det motsatte denne gangen også.

Har ikke helt troa på dette men moro å se om det stemmer :)
 
Jeg har tittet. Gjelder den alderen du er ved unnfangelse? For jeg fylte år noen dager etter unnfangelse, og den ene viser gutt og den andre jente. Spennende! :)
 
Står gutt på meg. Men vet ikke helt om jeg har troa på dette så får vente og se ;)
 
sto at jeg venter gutt nå, så blir spennende å se:)
 
Stemte i de andre to svangerskapene mine, nå står det gutt så blir spennende å se :D:Heartblue
 
I følge det skulle begge guttene mine vært jenter, så har ikke tro på det... Måtte smugtitte likevel og denne gangen står det gutt.... Selv tror jeg det er jente til det motsatte er bevist.... :p
 
Stemte med gutt på oss sist, står jente denne gang men siden mennene i familien til mannen min kun produserer gutter, har jeg ikke helt troa;)
 
Back
Topp