Kinesisk fødselskalender

Jente ifølge denne kalenderen :)
 
Her viser det gutt :-)
 
Her viser det gutt:)
 
Viser gutt på meg
 
jeg googlet og fant flere kinesiske kalendere, og noen sier gutt og andre sier jente.. og noen sier man skal ta mors alder ved befruktning og annen sier mors alder ved termin... hvilken kalender har dere brukt? (link)
 
kan noen sende link til den kalendern dere bruker? jeg googlet og noen sier gutt andre jente.. og en sier mors alder ved befruktning og andre sier mors alder ved termin??
 
kan noen sende link til den kalendern dere bruker? jeg googlet og noen sier gutt andre jente.. og en sier mors alder ved befruktning og andre sier mors alder ved termin??
 
Hos meg ble det jente. De to andre barna mine viste gutt og det stemte, så blir veldig veldig spennende og seemoticon

Zzandra, denne kalenderen er regnet ut ifra unfangelsen, linken er "fødselskart" som er i andre linje på første innlegg i denne tråden (håper du forsto min klønete forklaring..hehe)
 
Hos meg ble det jente. De to andre barna mine viste gutt og det stemte, så blir veldig veldig spennende og seemoticon

Zzandra, denne kalenderen er regnet ut ifra unfangelsen, linken er fødselskart som er i andre linje på første innlegg i denne tråden (håper du forsto min klønete forklaring..hehe)
 
Hos meg ble det jente. De to andre barna mine viste gutt og det stemte, så blir veldig veldig spennende og seemoticon

Zzandra, denne kalenderen er regnet ut ifra unfangelsen, linken er i andre linje på første innlegg i denne tråden "fødselskart" (håper du forsto min klønete forklaring..hehe)
 
Hos meg ble det jente. De to andre barna mine viste gutt og det stemte, så blir veldig veldig spennende og seemoticon

Zzandra, denne kalenderen er regnet ut ifra unfangelsen.

Link: Fødselskart
 
tusen takk till :)
men bruker vi den alderen vi er det året, enten vi er fyllt eller ikke, eller alderen  som er selv om det er nært fødselsdag?
 
Viser jente her!

Stemte IKKE på førstemann, men stemte på andremann...
 
Viser jente her!

Stemte IKKE på førstemann, men stemte på andremann...
 
Hei! 
Sjemaet hopper fortsatt når jeg prøver å legge til... noen som vil lage en ny tråd og se om de får det til? Tenker det er fler som vet kjønn nå etter UL også :)
 
Vet ikke helt om jeg finner meg selv på lista, men til meg viste det gutt. men på UL viste det jente:) så stemte ikke til meg..
 
Kinenisk fødselskalender mente jente, og vi var på UL den 6/2 å jordmor var meget sikker på at vi venter ei lita tulle :-)
Synes det er mystisk og ganske stilig at det stemmer i såppas mange prosent av tilfellene
 
det vise jente å etter ul så sier den oxo jente ;)

sist viste d gutt og blei en gutt :)
 
det vise jente å etter ul så sier den oxo jente ;)

sist viste d gutt og blei en gutt :)
 
Back
Topp