Kinesisk fødselskalender

kengumamma

Flørter med forumet
Hvilket kjønn får du i følge den kinesiske fødselskalenderen? 

Fødselskart

Etter UL og fødsel kan vi jo sjekke om den hadde rett. Morsomt hvis dere oppdaterer.


kengumamma- Fødselskart: jente UL:  Født:
Mariamamma- Fødselskart: jente UL:  Født:
catty21- Fødselskart: jente UL:  Født: sanna_sol- Fødselskart: jente UL:  Født:
Heihoppsopp- Fødselskart: jente UL:  Født:
mammatilseba- Fødselskart: jente UL:  Født:
Smooshkin- Fødselskart: gutt UL:  Født:
østfoldmamma Fødselskart: jente UL:  Født: Initram- Fødselskart: jente UL:  Født: Marihøna!!!- Fødselskart: jente UL:  Født: Maanestråle- Fødselskart: jente UL:  Født: solstrål12- Fødselskart: gutt UL:  Født: kikister- Fødselskart: jente UL:  Født: prøver på nr 2 Fødselskart: gutt UL:  Født: *spent* Fødselskart: jente UL:  Født: Des09Spirejuli12 Fødselskart: gutt UL:  Født: marcopollo Fødselskart: gutt UL:  Født: 1frafør+1påvei Fødselskart: gutt UL:  Født: he9e Fødselskart: jente UL:  Født: **Undercover** Fødselskart: jente UL:  Født: Pinpon Fødselskart: gutt UL:  Født: snart-tobarnsmor Fødselskart: gutt UL:  Født: mrs.lykkelig Fødselskart: jente UL:  Født: mammaen20102012 Fødselskart: jente UL:  Født: Mammaen til Julie Fødselskart: gutt UL:  Født: Aug08Nurke12 Fødselskart: gutt UL:  Født: mammacath Fødselskart: jente UL:  Født: MissSE Fødselskart: jente UL:  Født: Sugarpop* Fødselskart: jente UL: 
Født: MorStine Fødselskart: jente UL:  Født: *LilleSpire<3* Fødselskart: jente UL:  Født:
IngerM Fødselskart: gutt UL:  Født: mammaMJ Fødselskart: gutt UL:  Født: knertpåvei Fødselskart: jente UL:  Født: TuttiFrua Fødselskart: gutt UL:  Født: lille marsvin Fødselskart: jente UL:  Født: Libbi Fødselskart: gutt UL:  Født: (kartBIM: jente) Tina1988 dselskart: gutt UL:  Født: frøspire Fødselskart: jente UL:  Født: Juli Spire dselskart: gutt UL:  Født: Snartmamma1 Fødselskart: jente UL:  Født: *Utålmodig* Fødselskart: jente UL:  Født: 2barnsmor? Fødselskart: jente UL:  Født: nomore dselskart: gutt UL:  Født: Melkesjokoladen Fødselskart: jente UL:  Født: MommyMe dselskart: gutt UL:  Født: Kafo Fødselskart: jente UL:  Født: bella_lianda Fødselskart: jente UL:  Født: _Bella_ dselskart: gutt UL:  Født: Bella_ Fødselskart: jente UL:  Født: Lykkeliten123 Fødselskart: jente UL:  Født: 2gull 09/ 12 Fødselskart: jente UL:  Født: Mss25 dselskart: gutt UL:  Født Mamusia dselskart: gutt UL:  Født: Nullenusken Fødselskart: jente UL:  Født: Sommerfugler85 Fødselskart: jente UL:  Født: Vesten Fødselskart: jente UL:  Født: Turid-Laila Fødselskart: jente UL:  Født: Melkeplett dselskart: gutt UL:  Født: juliusine Fødselskart: jente UL:  Født: Isabell81 Fødselskart: jente UL:  Født: MariaKA Fødselskart: jente UL:  Født: mammamø! dselskart: gutt UL:  Født: Isilra Fødselskart: jente UL:  Født: *p!nk smile* dselskart: gutt UL:  Født: Nienna83 dselskart: gutt UL:  Født: MissFine Fødselskart: jente UL:  Født: fjellmamma dselskart: gutt UL:  Født: mollee Fødselskart: jente UL:  Født: LETH Fødselskart: jente UL:  Født: cc Fødselskart: jente UL:  Født: TrineKristin dselskart: gutt UL:  Født: Christine88 dselskart: gutt UL:  Født: Kona til ET dselskart: gutt UL:  Født:
Til nå 45 jenter og 27 gutter i følge fødselskart
 
Fødselskartet viser jente.

(Sjekka for de andre to - stemte på eldste men ikke på mellomste ;) )
 
Dette kartet har stemt på begge mine to andre og viser denne gangen at jeg skal ha jente :) så får vi se om det stemmer denne gangen også da :)
 
Jente på meg også gitt... stemte på forrige så da kan det vel stemme nå også :) hehe
 
Stemte på første barnet. Nå står det at jeg skal få en jente så blir spennende å se =)
 
Det sa gutt forrige gang, og ut kom det ein gutt:-).. Det sier gutt denne gangen og..
 

Jente :)

Stemte sist gang, og denne gangen har jeg skikkelig jentefølelse :D

 
Viser jente her :)
 
Viser jente her også, men jeg tror det blir en gutt til ;-)
 
Viste jente på forrige uinge, det stemte ikke. Viser jente nå også, og krysser fingrene for at det stemmer.
 
Her viser det gutt.

(Sist gang viste det jente, men ble gutt, så kanskje det denne gangen bli jente siden det viser gutt? ;) ) 
 
Viser jente med meg denne gangen :)

men den har bommet på mine 2 første barn :P
 
Gutt her :D

vet ikke om den stemte sist, for de har ikke aldere under 18 =/
Men trur jeg får jente denna gangen også :D
 
de stemte sist hos meg og da ble de gutt, og de ser de ut som de blir gutt denne gong og:)
 
Det står gutt, men det gjorde det sist også. Og da kom det ei jente. 
Spennende da. :) 
 
Fødselskartet viser jente!Stemte forrige gang,så blir spennende å se om det stemmer denne gangen:)
 
Gutt
 
Gutt :)

Stemte sist gang, så skal bli spennende å se om jeg får enda en liten prins ;)
 
Back
Topp