Kinesisk fødekart!

Kine_M

Forelsket i forumet
Februarhjertene 2025
Her kan dere se hvilket kjønn dere kommer til å få basert på kinesisk fødekart :smiley-angelic003
Tviler på det er noe vitenskapelig rundt det men det er jo litt morro så kan vi se om det stemmer for noen :joyful: (er jo en 50/50 kjangse for at den har rett:hilarious:)

Min sier at jeg kommer til å få jente, er kun jentebabyer jeg drømmer om så det kan fort være sant:hilarious:


Følg linken- fyll ut det som står og del med oss :flower

 
Jente, men det er en sjeldenhet i bf sin familie, så tviler :smiley-ashamed004 ble feilspådd sist barn :Heartblue
 
Jente! Testet dette sist, da sa kartet at det ble en gutt men det ble jente sist :laughing021 Men det er interessant da!
 
Jente. Brukte denne på forrige også og den stemte :happy::happy:
 
Jente :Heartred den stemte på de to eldste, men ikke han minste.
 
Jente denne gang, men har mine tvil, er jo ingen som får jenter på barnefar sin side :laughing021 sist fikk jeg gutt og det stemte med kartet!
 
Denne har stemt 3 av 4 ganger, så blir spennende og se denne gangen. Den mente det kom jente :Heartred
 
Jente, men jeg tviler. Blir bare født gutter i min familie blant denne generasjonen:knegg:
 
Jente denne gang, men har mine tvil, er jo ingen som får jenter på barnefar sin side :laughing021 sist fikk jeg gutt og det stemte med kartet!
På barnefar sin side er det nesten bare gutter. Svigermor la press på meg og sa at det var mitt ansvar å få jente. Gleden var da enorm når det var ei jente. Men guuuud for et press.
 
Jente :) Har alltid sett for meg at jeg skulle få en jente, men så lenge baby er frisk så betyr det ikke så mye :Heartred
 
På barnefar sin side er det nesten bare gutter. Svigermor la press på meg og sa at det var mitt ansvar å få jente. Gleden var da enorm når det var ei jente. Men guuuud for et press.
Haha det ser jeg for meg! Svigermor har lagt press på å få jente hun også :laughing021
 
Jente.. men usikker på den unnfangelsen mnd.. siden dette er ivf og de har vært frosset siden 2022 :hilarious:
 
Denne har stemt 2/2 ganger, så blir spennende å se om det blir enda en jente :Heartpink
 
Jente her og :hilarious:
 
Back
Topp