Be
Bra tegn at slimet starter tidlig Brokkolispirer har jeg ikke hørt om før. Hvor kjøper du de og hvordan er smaken?PP 5 CD 9
Synes jeg begynte å få litt antydning til slim i går, så begynte plutselig å lure på om EL kan komme tidligere denne måneden. Tok en EL test i går kveld som bare scoret 0.27 inne i Premom. Tar det som et tegn på at jeg kan vente til onsdag med neste test. Handlet inn 3 pakker smi-lereader fra Billige-tester når de var på tilbud der, så har nå 89 EL tester i hus. Blir sikkert litt større svinn denne måneden her også når jeg forventer litt avvik fra 28 dagers syklus. Men får se
Tester å få i meg godt med mandler og paranøtter denne måneden. Dvs Selen og E-vitamin. Trenger kun 2 stk paranøtter for å dekke behovet for selen, og disse to nøttene skal være veldig bra for livmorslimhinnen. Tenkte også å stikke for å kjøpe litt brokkolispirer på Meny senere. Det utvider rettene jeg kan få i meg brokkoli fra siden brokkolispirer er like sunt som brokkoli.
Forloveden min har sagt ja til å ta et par ekstra skift på gamlejobben, så han jobber dobbelt både i dag og i morgen. Har sagt at han faktisk må vekke meg når han kommer hjem hvis vi skal klare prosjekt Midtsommerbaby 2026 

Som sagt i går må samboer vekke meg når han kommer hjem fra jobb i dag slik at vi får tatt oss en liten dans i natt. Satser jeg på at han har energien etter to 16-17 timers vakt-dager på rad 

Hun som har timen i dag er litt tøff og er veldig glad i melkesyre da 

Bare se på masse koselige og spennende kjærlighetshumor som er skikkelig predictable
Alt kan jo skje fra nå, så blir spennende å følge med 
Enkeltmålinger kan oppføre seg litt rart, så det er trenden over tid man må se på
Men ja skjønner man blir stressa når tempen ikke øker i lutealfasen, det gjorde den ikke i starten på meg heller denne mnd men så fikk’n fart på seg og nå ser det ut til at jeg har en stabil lutealfase 
Pleier å gi hun bløtfôr på morgningen, så derfor kommer hun og vekker meg som en vekkerklokke mellom 05:30 og 06:15 hveeer dag. Som er litt tidligere enn jeg ønsker