MarcusMamma
Forumet er livet
Hadde det for 9 dager siden og i dag våknet jeg og så bandasjen på navlen var blodig. Har ikke blødd noe fra navlen annet enn første dag, er dette vanlig tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det for 9 dager siden og i dag våknet jeg og så bandasjen på navlen var blodig. Har ikke blødd noe fra navlen annet enn første dag, er dette vanlig tro?
Det der ser mer ut som puss enn blod. Er du varm rundt området? Ring lege og rådfør deg.
Hvordan går det? Fikk du tlf tilbake? Det ser virkelig ut som om at det kan være betent, spesielt med det du beskriver. Gulgrønn veske. Jeg hadde en kikkhulls operasjon på kneet mitt for noen år siden, og det startet som hos deg med puss, så ble det rødt/varmt. Da var det godt betent og fikk antibiotika og smertestillende. Viktig å få sånt sjekket, spesielt med tanke på at det er magen så det ikke utvikler seg om det er betentTatt på ny bandasje men så bare det var litt rødt. Ja er gulgrønn veske og blod sammen... Ringt til kk så får vente til de ringer opp igjen
Krysser fingrene. Du får bare følge med om det utvikler seg noe. Om det blir mer/verre. Rødt, hovent og/eller om du får feber, da drar du bare rett på legevakten om de fortsatt sier at du skal vaske det i dusjen..Ja de ringte men de mente jeg bare skulle vaske det i dusjen. Så får håpe det ikke er betent