Kg?

har ligget på 5 kg leeeeenge nå, men pluuutselig nå - og det er plutselig også altså! har jeg eeeeeest ut til 9,5 kg!!!!

Akk ja...Ikke mange av dere som har gått opp så mye, synes jeg...
Har vel nådd rundt 25 kg og er 34 uker på vei [:'(]

jeg har gått opp 13 kilo og er i uke 32+4. med forrige gikk jeg opp 18 kilo. tror nok det blir det samme denne gangen..
men jeg går fort ned igjen etterpå. 3mnd etter fødsel var je tilbake til startvekta så jeg er ikke så veldig bekymret. jeg spiser ikke usunt men aktivitetsnivået er veldig lavt når jeg er gravid i forhold til ellers.
skal bruke sommeren til å trille av meg babyfettet[;)]

Jeg er i uke 30, har lagt på meg 7kg

Jeg er i uke 30 nå og har lagt på meg 7kg

ojda... 2 ganger her for sikkerhetsskyld... dataen er ikke helt iform... [:D]

Jeg er 33 uker og har lagt på meg 13 kg. 4 kilo mer nå enn 3 dager før jeg fødte førstemann. Men så er denne jenta større også. Var på ul og de antok at ho nå veide 2900 ca. Førstemann veide bare 2550 i uke 36+4. Lurer på fødselsvekta til tulla hvis jeg går helt ut. Gruer meg litt.

Er i uke 33+3 i dag, og vekta viser så langt -1,3 kg.
Skal ikke klage på det.

ORIGINAL: Imma

Jeg er 33 uker og har lagt på meg 13 kg. 4 kilo mer nå enn 3 dager før jeg fødte førstemann. Men så er denne jenta større også. Var på ul og de antok at ho nå veide 2900 ca. Førstemann veide bare 2550 i uke 36+4. Lurer på fødselsvekta til tulla hvis jeg går helt ut. Gruer meg litt.

Oi, da får du ei stor prinsesse[:D] Men det er deilig å ha litt å ta i da[:D]

33 uker idag.... siste kontroll va eg gått opp 14 kg.... tror nok ikkje at d stoppe på d.... bi vel meir opp....[&:]

jeg er straks i uke 34 og har gått opp 20 kilo[&:]
Håper inderlig det går ned...føler meg feit.

er 33 uker og har lagt på meg ca 12 kg. Men det kommer sikkert flere[:)]

Jeg har gått opp 17 kilo og er i uke 30. Dette er mitt andre barn. [:)] Det er helt greit og et par kilo mer enn forrige gang, men det får jammen være helt greit. Det viktigste er at barnet som kommer er frisk og rask, så får jeg god tid til å jobbe med kiloene!!

Jeg synes ikke det var så mye, min første veide 4650 gram. Denne her blir sikkert ikke noe mindre i allefall!

Før jeg ble gravid veide jeg bare 43 kilo[8|], er nå 30 + 5 å har lagt på meg 11 kilo så langt[8D] Så vekten min er nå 54 kilo[8D] å er første gangs fødne.....

Back
Topp