kg/uke

mamma900

Glad i forumet
Hvor mange kg har dere gått opp, å hvillken uke er dere i ?

Jeg var til legen i dag... der veide jeg meg.. har gått fr 47 kg ( hadde gått ned 7kg før jeg ble gravid) å nå var jeg oppe på 56 kg. trodde det var altfor mye til å være i uke 24,men legen sa det var veldig bra å at han så på meg at jeg ikke var den typen som la på seg 20-30 kg.. *phuuu...* havner vel på rundt 64-5 kg når jeg er ferdig da [:)]

Blir 20 uker på lørdag, og mangler fortsatt 1 kg før jeg er på startvekta mi.. men har litt å gå på så da er det ingen fare... [:)]

20 uker på fredag og har gått opp 3 kg[:)]
La på meg 12 kg forrige svangerskap, og det er målet mitt denne gangen og[;)] Jeg er matbevisst da...

jeg starta på 50kg, og nå veier jeg 59kg (veide meg hos legen i dag) er 21+2uker i dag [:)] mitt tredje svangerskap[:)]

første svangeskap :13, 2kg
andre svangerskap:25kg, sykt mye vann, som rant bort så fort gutten var ute [:)]

Er i uke 23 i dag og har lagt på meg 1 kg. La på meg 10kg sist og var fornøyd med det. Håper jeg ikke går opp riktig så mye denne gangen etter som jeg har en del ekstra fra forrige svangerskap på kroppen enda

Start vekta var 69,og naa veier jeg 73.
Jeg er 20 uker paa vei og har lagt paa meg 4 kg.

startvekta mi var 54kg, nå er jeg endelig oppe på 52blank(idag) etter nedgang på ca 10kg
er 21uker og 4dager på vei.

startvekta mi var på ca. 72.9.. sist gang jeg veide meg veide jeg 75.5 om jeg husker riktig :p Har veid meg med klær og på ettermiddagen begge gangene da :p Blir spennende å se når jeg skal til jordmor om 1 uke, men slik det ser ut nå så ha jeg altså lagt på meg ca. 3 kg og jeg er 20 + 6 :) syns egentlig det er litt merkelig siden jeg ikke spydde noe, men spiste endel for å unngå kvalme.. har hele tiden vært flink å holdt meg i akivitet da, så har sikkert hjulpet en del! Har en plan om å spise sunt og være mye i aktivitet, slik at jeg slipper å legge på meg unødvendig mye :)

jeg har lagt på meg ca 7 kg er i uke 23+6. gikk opp 18 med forrige.

er i uke 20 nå og har gått opp 2 kg

i første svangerskap gikk jeg opp 7 kg
i andre svangerskap gikk jeg opp 5 kg

Jeg har akkurat kommet hjem fra jordmor, jeg har lagt på meg 12 kg og er 21+6 [:(]
Er stor fra før så i morgen må jeg tilbake å ta glucose test [&:]

jeg er 19+5 idag og har lagt på meg 3 kg. til dere som føler dere har lagt på dere mye, tror det er minst like vanlig. alle mine venninner som har vært gravide har lagt på seg mellom 20-30 kg..! men de er tilbake på startvekt alle sammen[:)]
jeg tenker ikke så mye på det egentlig, de kg som kommer får bare komme. noen får jo mye vann også, så er mye som spiller inn..!

ORIGINAL: mamma900

Hvor mange kg har dere gått opp, å hvillken uke er dere i ?

Jeg var til legen i dag... der veide jeg meg.. har gått fr 47 kg ( hadde gått ned 7kg før jeg ble gravid) å nå var jeg oppe på 56 kg. trodde det var altfor mye til å være i uke 24,men legen sa det var veldig bra å at han så på meg at jeg ikke var den typen som la på seg 20-30 kg.. *phuuu...* havner vel på rundt 64-5 kg når jeg er ferdig da [:)]

Jeg veide meg rett i stad og fant ut at jeg har gått ca 6 kg og jeg er i uke 21 + 5 [:D]

jeg har gått ned nesten 6 kg siden jeg blei gravid..

Jeg er i uke 24 og har lagt på meg 6 kg. Jeg la på meg 10-12 kg forrige gang, og det var absolutt null problem å miste de etter fødselen. Kiloene rant av etterhvert som jeg ammet, og jeg var vel på 5 kg under startvekt på det tynneste (ikke pent)

gikk ned nesten 2 kg i begynnelsen, gikk opp til start i uke 14..og ble liggende på 63 kg inntil noen uker siden. Er nå i uke 20 og veier 66 kg

ORIGINAL: Vugge

Starta på 57 og er oppe i  56 igjen nå! Var nedom 49 før det snudde :)

Var i grunn redd jeg skulle ende opp som mamma som begynte på 52 da ho skulle ha meg og endte på 98, men det tror jeg ikke jeg "rekker" [:D]

så lenge en er aktiv og i bevegelse så godt det lar seg gjøre - så er det jo ikke noe problem.. ei veninne av meg fikk nettopp baby og hun la på seg 20 kg - mye pga bekkenløsning og da årsak til lite bevegelse.

Huff, har blitt mye god mat og masse snoip i påska på meg, og d ser jeg på vekta..[&o]
Tror jeg er snart oppe i 8-9 kilo..[&:]

Men så har jeg nesten ikke vært aktiv i påska da, annet en en tur nå og da..
Så nå må jeg bare sette meg på sykkelen igjen å sykle litt..[:)]

Back
Topp