kg/uke

+ 10 her altså.....uffuff [;)]
uke 24

Jeg har gått opp ca 6kg så langt, er 20 uker på vei. Syns selv det er litt for mye. Har ikke vert kvalm i løpet av svangerskapet, bare hatt en økt apetitt så er nok ikke så rart :) Prøver å ikke tenke for mye på det, regner med at det forsvinner etterhvert.

begynte på 55,2, og nå er jeg oppe i 62,1, altså 7 kilo opp til nå :)
Jordmor var veldig fornøyd og sa det var normal vektøkning, enten legger man på seg mye i begynnelsen og lite på slutten eller omvendt...
Er 23+5 idag :)

er 19+4 og lagt på meg 3kg [:D]

Jeg er + 4kg nå i uke 23+5

20+3 tror jeg at jeg er og har gått opp 6 kilo[:-]

UKE 20+1 og gått opp 3,5kg[:D]

snart uke 22 og har gått opp 2,5 kg. Fornøyd med detm regnet med mye mere. [;)]

Jeg la på med hele 5 kg de første 7 ukene. Levde på loff og solo pga kvalmen så det er ikke så rart akkurat. [;)] Men var på kontroll igår og har kun gått opp 1kg på 10 uker. Hadde vært fint om den utviklinga fortsatte, men tviler sterkt på det! [:D]

jeg er 22 uker å har lagt på meg ca 5 kg :)

Var på kontroll idag, og da veide jeg 70! Startet på 59 kg.. hehe, ikke skjønner jeg helt hvor det har lagt seg :p

+9kg her..:(
med førstemann + 15 kg
andre gangen +12 kg

og nå har jeg allerede! klart å legge på meg snart 10 kg.... blir litt frustrert!

Er 22+3 i dag...har ikke gått opp noe ennå..:)

ORIGINAL: Vugge

Starta på 57 og er oppe i  56 igjen nå! Var nedom 49 før det snudde :)

Var i grunn redd jeg skulle ende opp som mamma som begynte på 52 da ho skulle ha meg og endte på 98, men det tror jeg ikke jeg "rekker" [:D]

OH MY GOD, 46 kg?????? sykt......

her holdt det med 21 kg på første mann... hehe

Til nå er jeg vel oppi 8-9 kg.... hihi

Har lagt på meg et par kilo, er 23+2 nå. Men det skal sies at jeg hadde litt ekstra når jeg ble gravid. Flere som har sagt at det ser ut som jeg har blitt slankere over armene og i fjeset [;)] Antakelig er de kiloene som er borte fra resten av kroppen på magen nå derfor jeg ikke merker det på vekta. Så det blir spennende og se hva det ender med, mye som kan skje på 17 uker .....

Er 23 uker i dag, og har akkurat tippa 4 kg[:)]

Jeg er i uke 24 + 2 og har gått opp 3,5 kg.

Sv 1; Gikk opp 14 kg
Sv 2; gikk opp 12 kg
sv 3; Gikk opp 6 kg[:)]

Jeg er lubben, så  håper legge på meg minst mulig. Jm sier til meg at så lenge magen vokser og symfysemålene er fine er alt ok.

Jeg er i uke 24 og nettopp tilbake på startvekt igjen nå, gikk ned 4 kg pga oppkast.
Gikk opp 16 kg sist og ned 21kg etter 2 mnd, så er ikke så veldig bekymret[:)] Lagt mindre på meg hitill denne gangen da, så spørs om jeg ikke gjør et skikkelig byks snart[&:]

Her her jeg gått opp 2 kg nå, uke 22+6,
Sv1 + 11kg, da stod jeg også ganske stille frem til nå, så kom kiloene.

Så det er vel bare å forberede seg nå [8|]

Er i uke 20,gått opp 8 kg hittil,men har stagnert siste mnd[;)]

Back
Topp