Ketchup

pupple

Forumet er livet
Spiser deres ketshup... eller rettere sagt gir dere de det???

han her får litt ketchup på pølse..  jeg bruker ikke ketchup på så mye selv heller da.. (tror det er kun pølse og pomes frites)
føler det er så mange unger som er hekta på det. eter det av først, og skal ha veldig mye på. hehe.. ikke bare unger da.. kjenner mange som må ha ketchup på det aller meste.. vil ikke han skal bli sånn[8D]

Eg og samboeren min er avhengig av ketchup og Othelia liker det også . Ho får bare liten sprut på maten sin og er fornøyd med det.

Gaute har bare smakt det et par ganger. Barn skal ikke ha så mye ketchup, det er så sterkt for små mager.[:)]

Ida får kun ketchup på pølse. Hun er helt vill etter det. [8D] Men jeg vil heller ikke ha en sånn som skal ha ketchup på alt.. hehe [:D]

Når vi har pølse med lompe/brød, får hun ei tynn stripe med sukkerfri ketchup per pølse [;)]

Sniker meg litt inn her jeg...[:D] Mi får ketchup - grunnen til det er at hun er veldig småspist, må lokke og lure hele tiden. Men hvis vi har ketchup på spiser hun som bare det.. Så da er valget enkelt egentlig...

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Nei, hun har ikke fått ketshup enda!! Blir så grisete! [&:][8D]

Ja æsj..[:'(] de hadde hatt ostesmørbrød i bhg en dag, og da var det endel ketchup som kom med hjem[&:] skjønner ikke de gidder ta det på til de ei gang. men jeg gidder ikke si no da.. det de andre spiser der syns jeg han og skal få lov til. etterhvert kommer han til å spør etter det siden de andre får likevel. og sååå sjeldent som han eter ketchup er det nok ingen fare..

ORIGINAL: Calo

Sniker meg litt inn her jeg...[:D] Mi får ketchup - grunnen til det er at hun er veldig småspist, må lokke og lure hele tiden. Men hvis vi har ketchup på spiser hun som bare det.. Så da er valget enkelt egentlig...

Skjønner deg, men syns det er en uvane.. Vant til middagsglass med "tomatsmak"??? har hørt endel unger blir ketchup hekta da.. spes a nestle sine..

ORIGINAL: pupple

Skjønner deg, men syns det er en uvane.. Vant til middagsglass med "tomatsmak"??? har hørt endel unger blir ketchup hekta da.. spes a nestle sine..

Isabelle spiser disse Nestle-glassene. Og særlig de glassene for barn over året er det tomatpure i nesten alle ja. Så dette er antagelig noe barna liker godt i den alderen. Isabelle er forresten veldig glad i tomat i det hele tatt.

Ketchup har vi ikke gitt henne så mye av, men hun spiser det når hun får. Nå er jo Isabelle veldig enkel i matveien foreløpig i hvertfall, hun spiser stort sett det hun får hun.

I dag var vi på McDonalds, og da fikk hun Cheesburger, det er vel kanskje ketchup det røde som er på den? Hun fikk noen få pommes frites også, men vet ikke om det var dem eller burgeren, hun ble i hvertfall kjempetørst i dag igjen, som sist vi var på Mækker'n. 

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Glad70

Isabelle spiser disse Nestle-glassene. Og særlig de glassene for barn over året er det tomatpure i nesten alle ja. Så dette er antagelig noe barna liker godt i den alderen. Isabelle er forresten veldig glad i tomat i det hele tatt.

Ketchup har vi ikke gitt henne så mye av, men hun spiser det når hun får. Nå er jo Isabelle veldig enkel i matveien foreløpig i hvertfall, hun spiser stort sett det hun får hun.

I dag var vi på McDonalds, og da fikk hun Cheesburger, det er vel kanskje ketchup det røde som er på den? Hun fikk noen få pommes frites også, men vet ikke om det var dem eller burgeren, hun ble i hvertfall kjempetørst i dag igjen, som sist vi var på Mækker'n. 

Jeg vil nå anta at all mcdonalds mat er ganske salt i grunn.
Så er nok ikke rart hun blir veldig tørst etterpå.

Så ofte dere er på mækker'n da[:-][:D][:D][:D][:D][:D]

Hmmm.... tro'kke vi har vært der siden den gangen hun spiste fiskeburger og ble veldig tørst, og det er da noen uker siden. Det hender vi er innom når vi er på Ski storsenter f.eks., fordi det er kjapt og enkelt. Men i dag var det IKKE kjapt, tror det var skiftet fra helvete som hadde vakt i ettermiddag/kveld...[:'(][:'(][:'(]

Vi har brukt å synes at de er så trege på Burger King på Vinterbro vi. På Mc Donalds på ski synes jeg det har brukt å gå ganske fort. Men jeg har visst lett for å velge noe de ikke har liggende klart, og da må jeg jo vente.[&:]

I dag tok det imidlertid kaka... Det var to køer, ikke så lange egentlig. Det var ikke så mye folk heller, dette var akkurat i det senteret stengte. Jeg stod i en av dem. Jeg hadde Isabelle i vogna (sambo var ute og flyttet bilen, men jeg tenkte at jeg kunne jo kjøpe til meg og Isabelle så vi kunne begynne å spise). Og når man har med vogn så kommer man jo ikke umiddelbart frem til kassen idet de foran går, vogna var imellom liksom. Og plutselig lyste det "Stengt" på kassen, og han som hadde ekspedert der stod og "tappet" seg en softis... "Unnskyld, stenger du når det står folk i kø?" sa jeg. "Ja" sa han bare, og gikk med softisen sin. Jeg trodde knapt det jeg hørte, ble lang i maska ja. Ei i den andre køen stod også å måpte av dette, og hun sa jeg kunne gå foran henne. Det var jo snilt!

Men selvsagt måtte McFeast'en jeg skulle ha "bestilles". Og det var ikke måte på hvor lang tid det tok. Hun som slapp meg forbi var ferdig med å spise før vi fikk gått og satt oss. Køen begynte å bli lang også (det var nå bare ei som betjente kassene). Sambo kom og stilte seg i køen. Hun i kassa var grei nok, men de bak der virket ikke som de gjorde jobben sin, for hun måtte mase på dem hele tiden, samtidig som køen vokste.[&:] Til slutt fikk jeg burgeren min, og Isabelle og jeg fikk satt oss. Men denne gangen måtte sambo vente på et eller annet også. Han stod og stod og stod og stod... Jeg og Isabelle var omtrent ferdig med vår mat, da han endelig fikk sin. Nå spiser han fort da, så det "ordnet seg", men det var skikkelig dårlig service der i dag.

Oi - langt gitt!

Ja, jeg syntes det var helt utrolig. Man tror ikke det er sant!

Helt utrolig dårlig service[>:]

Jeg har en teori om at de som jobber på sånne plasser er unge uerfarne mennesker, som jobber for å få penger til å kjøpe seg øl[8D] Folk som enda ikke har utviklet arbeidsmoral om dere skjønner...

Mulig jeg er trangsynt nå, men jeg har selv jobba på gatekjøkken når jeg var tenåring, og tro meg det er ingen drømmejobb[&:] Jeg jobba bare deri en mnd, da var det nok for meg[8D]

Prøver jo å unngå å ha ketchup på alt da.. Men når vi har prøvd alt annet - tar vi fram flaska... Får noe middagsglass med tomatsmak, men hun spiser som regel av vår mat..Så jeg kan vel ikke si hun er hekta på ketchup, men blir litt artigere å spise de gangene hun får det.

Jeg har hørt at de små ikke skal ha ketchup før de er 3 år. Det er veldig tungt for magen deres. Så her får ikke småen ketchup enda.

Back
Topp