Keisersnitt

Threeisacharm

❤️ Storebror 2009 ❤️ Termin September 2015 ❤️
Mange her som skal ha planlagt ks? Fikk innvilget ks nå, men ikke fått datoen enda. Har dere andre fått dato? Og hva er termindatoen deres? :)

Jeg skal ha planlagt keisersnitt :) har ikke fått dato enda jeg heller, men de trodde mellom den 24-27 november, har termin den 6 desember :) når har du termin ? :)

Har termin 22. Desember, regner med det blir mellom 10-15 :) er så spent er det lenge siden du fikk innvilget? Lurer på hvor lang tid det tar før jeg før brev

Fikk det innvilget for ca 1 mnd siden, skar på ultralyd igjen på torsdag så skal høre etter da :) tar nok ei stund før man får brev fikk jeg beskjed om :)

Pga min situasjon, så kan det være det blir keisersnitt på meg siden lillegutt er liten og muligens ikke klarer en vaginal fødsel, men nå som han ligger med hodet ned og har mest sannsynligvis festet seg, så får jeg forhåpentligvis føde vaginalt :) hvis ikke, så kan det bli keisersnitt egentlig når som helst.

Har termin 1.12, og venter til de siste ukene med å bestemme om det blir snitt og evt. dato.

Hva er grunne til at dere skal ta keisersnitt (hvis man kan spørre om det)? Jeg skal tilbake på ekstra ultralyd om 2 1/2 uke, og får da svar på om det blir keisersnitt eller vanlig fødsel på meg. Ved oul lå morkaka langt nede og sperret for utgangen, så hvis den ikke har flyttet seg oppover blir det keisersnitt.

Eg knuste ryggvirvel l4 og brakk l5 i ein akeulykke i 2008 og er derfor avstiva i korsryggen. Pga mykje smerter ellers, så anbefala dei ks. Hadde det med første også. Må ha narkose, da dei ikkje får satt epidural /soinal vedøvelsen på meg :-( Skulle gjort alt for å fått vært våken. Føler eg går glipp av alt :-( Men er takknemlig for at dei kan gjere det som er best for både meg og babyen.

Etter tøff fødsel med førstemann (som endte med ks) Har fått mer og mer fødeangst, så derfor får jeg keisersnitt :)

Hadde en tøff fødsel med førstemann, som endte i hastekeisersnitt. Holdt på å gå galt med den fine sjarmøren vår :( <3 så denne gangen ble bekkenet mitt målt og de fant ut at jeg ikke kan føde et barn større en 2 kg, pga for smalt bekken,
Så fikk planlagt keisersnitt :)

Har noen av dere vært gjennom KS allerede?
Det blir planlagt KS på meg også pga. seteleie. Dato: 9/12 :)

Jeg skal også ha planlagt snitt, har hatt to snitt tidligere.. Er jo en større påkjenning for kroppen, men har komment meg rimelig fort begge gangene:)

Det som er vanskelig er å ikke skal løfte mer en barnets vekt de første ukene.. :meh:

Jeg skal også ha planlagt snitt, har hatt to snitt tidligere.. Er jo en større påkjenning for kroppen, men har komment meg rimelig fort begge gangene:)

Det som er vanskelig er å ikke skal løfte mer en barnets vekt de første ukene.. :meh:
Ja, hvordan har du gjort det med barnevogn og sånt? Ser for meg at jeg kan bli sittende mye inne etter at mannen er tilbake i jobb og jeg enda ikke kan løfte...

Ja, hvordan har du gjort det med barnevogn og sånt? Ser for meg at jeg kan bli sittende mye inne etter at mannen er tilbake i jobb og jeg enda ikke kan løfte...
Litt mer planlegging med barnevognen- men det går fint:) vi bor i enebolig så ikke noe problem hjemme, men når vi skal bort får jeg mannen til å legge vogna i bilen før vi drar og får alltids hjelp av noen til å få den ut igjen:)

Men løfter jo egentlig mer enn man skal etter bare noen uker.. Har gått veldig fint! Sålenge man kjenner på kroppen at det er ok :)

• Liker
Reactions: Bee
Back
Topp