Jepp jeg blir her:D hehe:P
Ja jeg har slik Pco (polycystisk ovariesyndrom) så jeg gikk først på hormontbl både dobbel og trippel kur, det funket ikke. Så måtte begynne med hormonsprøyter som jeg satte selv i magen hver dag, og det FUNKET!!:D:D:D Jommen ble jeg glad når jeg var hos spesialisten/gynekologen og fikk beskjed om at jeg hadde tre egg klare til eggløsning:D:D Så da fikk jeg eggløsnings sprøyte, så fikk jeg med "oppskrift" på når vi måtte ha oss:P:P hehe:D Vi måtte faktisk gjøre det mellom kl 23-24 på kvelden, og helst TRE ganger rett etter hverandre:P Har aldri sett samboeren min så sliten, men han gjorde en veeeldig god jobb!!:D Han sa når vi fikk vite det var trillinger: Når man først skal gjøra det får man gjøra det ordentlig:P hehe:D
Er veldig positiv til at vi skal ha trillinger, eneste jeg sliter litt med er at det er vanskelig å finne vogn:P Har funnet en som jeg virkelig vil ha, vil ikke ha noen andre enn den. Men den er joo sååå klart ute av produksjon:( Legger med link til den nydelige vognen:D
http://www.twinsuk.co.uk/products/100162/Mountain-Buggy-Urban-Triple-Pram/ :):)