Keisersnitt med trillinger

Hilde86

Flørter med forumet
 I å med trillingene våre må forløses i januar eller februar, skal jeg fortsatt være i mars 2011 da? :) Begynner å glede oss veldig til vi kjenner trillingene våres begynner å røre på seg:)  Gleder meg spesiellt til samboeren min begynner å kjenne og se det:) Blir det mer virkelig for han også:):) 

det må du kjenne på selv, Men er jo kjempe kos om du fortsetter å være her [:)]

Ja selvfølig MÅ du det! hehe
( Syns jeg [8D])
Fordelen med det er vel det at da er du like langt på vei som de andre her.
Altså at det som skjer med babyen skjer også med de i forumet du er med i.

Ville heller byttet forum når trillingene er født jeg.
For da hører du til den aldersgruppa.
Om du skjønner? hehe

Har du bilder av mage eller UL? Er sååå spennende!!![:D][:D][:D]

Ja det er jo lurere å bli her hvor flere er likt på vei som meg:) Så da gjør je det:) Så får je heller hoppe over til januar eller februar når trillingene kommer:):)
Jepp, har et UL bilde:)
Er tatt 4/8-2010:) Er sikkert litt dårlig bilde,men har ikke verdens beste kamera mobil:P  Men man ser det innmari godt da, at alle ligger i hvert sitt egg og greier:) Jommen gleder vi oss til å se de på neste UL:) Da ser de sikkert ut som ordentlige mennesker:D  Og jomen gleder vi oss til å vite kjønn på alle sammen:):)

Syntes du kan være her til du får ks dato hvertfall...du er jo like langt som oss...SÅ kan du heller svitsje litt mere når babyene er født for og ha noe til felles med dem som er på det andre forumet da...Og når vi får våres så vil jo mest sannsynlig trillingene være på lik linje med våres i vekt og forskjellig...Så være her nå, og heller være på begge plasser når di er kommet ut [:)]

Du må bli her![:D] er jo så utrolig spennende med trillinger[:D][;)] fikk du hormonstimulering?

Du kan jo være både her og der, iallefall når du vet ks-dato. Da jeg gikk gravid med mini, hadde jeg termin 3.sept, men hang både på aug og sept, men fødte prematurt i juli, så da ble jeg værende på aug og juli, er mest på aug da men... [8D]

Jeg vil gjerne ha deg her i allefall =)
Er spennende å lese, se bilder etc om hva du opplever og føler mtp at du har tre i magen! =)
Dont leave!!

ORIGINAL: Savira

Jeg vil gjerne ha deg her i allefall =)
Er spennende å lese, se bilder etc om hva du opplever og føler mtp at du har tre i magen! =)
Dont leave!!
sign [:D]

Jepp jeg blir her:D hehe:P  

Ja jeg har slik Pco (polycystisk ovariesyndrom) så jeg gikk først på hormontbl både dobbel og trippel kur, det funket ikke. Så måtte begynne med hormonsprøyter som jeg satte selv i magen hver dag, og det FUNKET!!:D:D:D Jommen ble jeg glad når jeg var hos spesialisten/gynekologen og fikk beskjed om at jeg hadde tre egg klare til eggløsning:D:D Så da fikk jeg eggløsnings sprøyte, så fikk jeg med "oppskrift" på når vi måtte ha oss:P:P hehe:D   Vi måtte faktisk gjøre det mellom kl 23-24 på kvelden, og helst TRE ganger rett etter hverandre:P Har aldri sett samboeren min så sliten, men han gjorde en veeeldig god jobb!!:D Han sa når vi fikk vite det var trillinger: Når man først skal gjøra det får man gjøra det ordentlig:P hehe:D 
Er veldig positiv til at vi skal ha trillinger, eneste jeg sliter litt med er at det er vanskelig å finne vogn:P Har funnet en som jeg virkelig vil ha, vil ikke ha noen andre enn den. Men den er joo sååå klart ute av produksjon:( Legger med link til den nydelige vognen:D  
http://www.twinsuk.co.uk/products/100162/Mountain-Buggy-Urban-Triple-Pram/      :):)

Skjønner forresten ikke hvorfor det står på den lilypie greia at jeg er 11 weeks og 2 days pregnant, når jeg er 11 weeks og 4 dager? ?  Kan ikke detta så godt jeg:P hehe:D 

Syns også du skal være her, så jeg er glad for at du bestemte deg for det[:D] ellers blir det veldig mange forum å forholde deg til[8D]

Morsomt UL-bilde forresten. kjempekoselig med tre! Og jeg likte vogna du har funnet. Håper du finner noen som selger den en eller annen plass. du får sjekke litt mer på nett, rundt om på barnebutikker og kanskje noen butikker i sverige.

Ang lilypie-tickeren så er alltid den feil for USA har to dager kortere(?) svangerskap så når man lager den tickeren må man selv justere på de to dagene for å få rett antall uker og dager. Jeg tror jeg laget tre tickere før jeg endelig fikk rett. Måtte justere litt på hvilken dag jeg hadde mens sist

Det hørtes veldig rart ut hvis OTH trillingvogna er ute av produksjon... Men tror de har byttet navn da de ble kjøpt opp av noen andre? Var iallefall stor ståhei da snuppa var liten for vi trengte del til vogna vår (vanlig singel OTH) og fikk info om at de var kjøpt opp men at delene måtte lages på nytt på grunn av et eller annet. Ventet 3 mnd med å få den dingsen som holder hjulet på plass... hehe..

Hvis du er i en butikk så kan du jo bare høre der, babyshop selger bla OTH vognene så de kan sikkert hjelpe deg. Og de har vel nettbutikk også?

Vær så snill og hold deg her du, vi syns det er utrolig koselig og spennende å ha deg her hos oss! [:D]
Litt av en prosedyre dere måtte igjennom, hehe, desto mer moro med full klaff!
*klem*

Sniker fra feb [;)] GRATULERER SÅ MYE MED HÆRLIGE TRILLINGER[:D] Syntes du skal bestemme helt selv jeg snuppa, vi følger også med vettu, hehe titter litt rundt. Gratulerer til alle kommende mødre her inne.. [:D]

signerer de andre Mars snuppene jeg..
Synes veldig gjerne du kan holde deg her inne med oss..
jo flere jo bedre...
hehe å så er det jo så morro med trillinger ..
[:D][:D]

Back
Topp