Kaviarmix

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Er det greit å spise? Har såå lyst på ei brødskive med egg og kaviarmix :p

håper det.. :) jeg har spist det hver morgen i 2 uker, men med vanlig kaviar da. Egg skal ihvertfall være veldig sunt for gravide. Og har aldri hørt noe om at kaviar skal være farlig..

Det skal vel ikke være noe galt ved det. Kaviar er i hvert fall veldig sunt når man er gravid :)

Kaviarmix inneholder vel majones, som igjen inneholder rått egg. Rå egg skal man være litt forsiktig med, men jeg spiser det så lenge produktet er godt innenfor holdbarhetsdato og norsk produsert.

Kaviarmix inneholder vel majones, som igjen inneholder rått egg. Rå egg skal man være litt forsiktig med, men jeg spiser det så lenge produktet er godt innenfor holdbarhetsdato og norsk produsert.

Åja... Da får jeg kjøpe vanlig kaviar! Guttungen er mer glad i kaviarmix enn vanlig kaviar, så har bare blitt til at vi kjøper det. Spiste ei skive nå, men godt innenfor holdbarhetsdatoen! :)

Spiser mye majones jeg...

Åja... Da får jeg kjøpe vanlig kaviar! Guttungen er mer glad i kaviarmix enn vanlig kaviar, så har bare blitt til at vi kjøper det. Spiste ei skive nå, men godt innenfor holdbarhetsdatoen! :)

Ikke meningen å skremme deg! Jeg spiset både majones og kaviarmix selv ;)

Majonesen er vel pastaurisert vel?

Jeg spiser vanlig kaviar ( den blå) ... også blir eg så glad av å høre at flere spiser skive med egg og kaviar på!!! :D naaaaaam-..

Back
Topp