S
søteste
Guest
Den største katten min er verdens største pyse[X(]
Det har kommet snø og han nekter å gå ut, stakkars labbene blir jo faktisk kalde[&:]
Jeg sitter her i stua og pusene får mat, han står og spiser og plutselig hører jeg noen som graver jeg løper ned for å se, ingen pus.
Kommer opp igjen da står pusen ved døra, slipper han ut å går inn på boden. Der har han tisset på gulvet[:'(]
For det første så har vi tisse kasse, hva med å gå på den?
Og for det andre er det kun 5 minus hva med å gå ut???
Herregud, hva er det som foregår oppe i hode hans egentlig?
Han er ikke syk, bare protesterer på dette.
Nå er han ute og der blir han litt altså, tror han skjønte det også.
Her om dagen maset han om å få gå inn, men jeg var ute på trappa da så jeg tenkte han kunne vente, han maset og maset til slutt skjønte han at dette ikke gikk hans vei så da satt han seg i hjørnet på garporten og tisset. Hadde han tenkt til å tisse inne da også??
Andre katten minstemann han får ut å tisser.
Herregud jeg blir så oppgitt over alt akkuratt nå[>:]
Det har kommet snø og han nekter å gå ut, stakkars labbene blir jo faktisk kalde[&:]
Jeg sitter her i stua og pusene får mat, han står og spiser og plutselig hører jeg noen som graver jeg løper ned for å se, ingen pus.
Kommer opp igjen da står pusen ved døra, slipper han ut å går inn på boden. Der har han tisset på gulvet[:'(]
For det første så har vi tisse kasse, hva med å gå på den?
Og for det andre er det kun 5 minus hva med å gå ut???
Herregud, hva er det som foregår oppe i hode hans egentlig?
Han er ikke syk, bare protesterer på dette.
Nå er han ute og der blir han litt altså, tror han skjønte det også.
Her om dagen maset han om å få gå inn, men jeg var ute på trappa da så jeg tenkte han kunne vente, han maset og maset til slutt skjønte han at dette ikke gikk hans vei så da satt han seg i hjørnet på garporten og tisset. Hadde han tenkt til å tisse inne da også??
Andre katten minstemann han får ut å tisser.
Herregud jeg blir så oppgitt over alt akkuratt nå[>:]