Kaster opp

Line91

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Er uke 37+4 nå og de siste tre ukene så har det vært slik at om jeg er for treg til å spise frokost om morgenen så kaster jeg opp med engang. Bare mage og galle syre. Hvis jeg bare bruker 5 minutter for mye på badet så kommer det. Blir brå kvalm, kaster opp også er jeg helt fin igjen. :p
Flere som har det sånn?

Jeg har det på samme måte..men klarer som regel å la vær å spy. Men da sitter jeg i en halvtime for å prøve å få i meg ett knekkebrød eller noe. Noen flak potetgull er bedre å spise til jeg kommer over kvalmekneika..og da går det fint å spise ei skive. Ekkelt! Er 36+4 forresten :)

Sånn jeg hadde det de første 4-5 mnd, og har merket tendensen er tilbake nå, bare ikke så ille.. Må passe på å alltid spise litt for å unngå å havne der, slitsomt!

Last edited:
Jeg er 36+3 nå, har den siste uka opplevd å bli veldig kvalm og uvel hvis det går lenge mellom måltider. Har ikke kastet opp enda, men føles som det skkal komme når som helst når jeg først får det. Må også skikkelig fokusere på å puste for å takle uvelheten, blir litt sånn kald/varm om hverandre og nesten svimmel. Vanskelig å forklare, men går over hvis jeg får i meg litt vann el.l. :-)

Samme her 35+1 i dag.
Er mer kvalm om dagen :P
Sikkert fordi lille tar mye mer plass nå :D

Back
Topp