Kaster mann brev fra eksen?:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
Det spørs helt hva min nåværende hadde følt om det.. 

Jeg hadde et par dikt fra en som var forelsket (eerh.. Ga i alle fall veldig inntrykk av at han var det?) i meg da jeg var 16-17, de kastet jeg da jeg fant dem for en liten stund siden, fordi mannen min sa at han ike likte det, og det respekterer jeg. 
Det skal sies at jeg var sammen med ham da de ble mottatt, så det ligger litt der for hans del (jeg hadde blitt dritsur om jenter hadde sendt dikt til ham på den tiden.. Sjalu nei, ALDRI!:) ), men ja, de kastet jeg, av respekt for ham. 

Bouncing buttplug skrev:

Jeg hadde et par dikt fra en som var forelsket (eerh.. Ga i alle fall veldig inntrykk av at han var det?) i meg da jeg var 16-17, de kastet jeg da jeg fant dem for en liten stund siden, fordi mannen min sa at han ike likte det, og det respekterer jeg. 
Det skal sies at jeg var sammen med ham da de ble mottatt, så det ligger litt der for hans del (jeg hadde blitt dritsur om jenter hadde sendt dikt til ham på den tiden.. Sjalu nei, ALDRI!:) ), men ja, de kastet jeg, av respekt for ham. 

Det er noe helt annet synes jeg:) Det hadde heller ikke jeg likt. Men dette er fra min ungdomstid, mange, mange år før jeg traff min samboer i dag:) Nei jeg tror ikke jeg kaster de, de hører til min fortid. Og minnene er gode å ha fra den tiden. Kjekt å se hva andre mener også:)

søteste skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Det er noe helt annet synes jeg:) Det hadde heller ikke jeg likt. Men dette er fra min ungdomstid, mange, mange år før jeg traff min samboer i dag:) Nei jeg tror ikke jeg kaster de, de hører til min fortid. Og minnene er gode å ha fra den tiden. Kjekt å se hva andre mener også:)

Ja, det er nok mulig det er noe helt annet, ha vet jeg, men jeg tror likevel jeg hadde kastet det, om det hadde vært før hans tid, dersom han ytret ønske om at jeg skulle gjøre det..

FancyPants skrev:
Også er jeg sjalu og usikker nok til å syns det hadde vært kjipt om min kjæreste hadde hatt behov for å ha kjærlighetsbrev fra eksen sin som han tok fram i ny og ne for å mimre litt.

Sånn er dessverre jeg også..

Jeg har en eske med minner fra ekskjæresten.. Vi var kun sammen en kort periode, men han var min aller beste venn, og da han gjorde det slutt, gikk verden min i grus.
Har nå hatt kjærlighetssorg i to og et halvt år, og føler vel endelig at jeg har kommet litt over han..
Men tror aldri jeg klarer å kaste den esken..

FancyPants skrev:
Jeg hadde sikkert kastet dem.
 Jeg ser ikke den sentimentale verdien i sånne ting.

Samme her..

De har blitt kastet, syns egentlig det litt synd.
Men det var ikke helt naturlig for meg å pakke de med meg på flyttelasset når jeg skulle starte på nytt med en annen..

I tilegg til at jeg vet med meg selv at jeg absolutt ikke hadde likt om samboeren min hadde sånne brev liggende..

Jeg kastet alt, men jeg angrer litt på det... Hadde vært gøy å lest dem nå :)

FancyPants skrev:
Jeg hadde sikkert kastet dem.
 Jeg ser ikke den sentimentale verdien i sånne ting.

Jeg har brent de

Men mine brev fra exen var av den mer dirty versjonen

Hadde tatt vare på de, men lagt de i en eske langt inne på loftet merket med gamle minner/brev etc. Hadde ikke likt å komme over mannens brev fra ekser sånn uten advarsel på lokket, så da ville jeg ikke ha utsatt mannen for det samme. :-)

Men sånt er utrolig koselige minner å finne frem igjen når en blir gammel! :-)

Back
Topp