Kaster mann brev fra eksen?:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg ryddet i klesskapet mitt i dag, der fant jeg dagboken min, med masse gammle kjærlighetsbrev fa eksen. Disse skrev vi når vi gikk på skolen, han i 3klasse og jeg i 2 klasse på vgs. Var jo både morsomt og koselig å lese de nå:) Men hva er egentlig det riktige? Bør man kaste slik? Vi var jo sammen frem til jeg var 21 og vi mistet ett barn sammen. Så vi har jo en fortid:) Hva har dere gjort? Eller ville gjort?

Jeg ville ikke kastet det. Selv om det er over, er det jo koselige minner, tenk så fint å finne tilbake det når du er 70 år da :)

Jeg har tatt vare på sånt. Vedkommende betyr ingenting for meg nå, jeg har ikke sett han på tre år (det var et helt udramatisk brudd, han bare flyttet langt unna), men minnene er jo fortsatt en del av livet jeg har hatt.

Jeg ville også uten tvil tatt vare på de.. Vi har alle en fortid og er jo koslig med sånne minner da..

Miriel skrev:
Jeg ville ikke kastet det. Selv om det er over, er det jo koselige minner, tenk så fint å finne tilbake det når du er 70 år da :)

Jeg har tatt vare på sånt. Vedkommende betyr ingenting for meg nå, jeg har ikke sett han på tre år (det var et helt udramatisk brudd, han bare flyttet langt unna), men minnene er jo fortsatt en del av livet jeg har hatt.

Ja litt sånn jeg tenkte også, jeg har ikke sett han på snart åtte år nå, og har ingen følelser for eksen lenger for å si det slik:)

Jeg har tatt vare på både brev og bilder fra eksen min. Det ligger i en pappeske i kjelleren, og innimellom tar jeg det frem for å mimre litt....

Jeg forventer heller ikke at samboeren min skal kaste brev og postkort som han har liggende fra eksen sin. Han har sine minner, jeg har mine. Nå skaper vi våre :)

Jeg har fortsatt brev fra xen, nei skal nok ikke kaste den selv om vi har ikke sett hverandre på over..hmm...7 år eller noe sånt, men en koselig minne da:)

Også er jeg sjalu og usikker nok til å syns det hadde vært kjipt om min kjæreste hadde hatt behov for å ha kjærlighetsbrev fra eksen sin som han tok fram i ny og ne for å mimre litt.

Krøsamållo skrev:
Jeg ville også uten tvil tatt vare på de.. Vi har alle en fortid og er jo koslig med sånne minner da..

Nå finnes verken jeg eller min samboer sjalu, han var jo der også når jeg fant dem:) Og jeg som han har jo en fortid, man bør vel ikke glemme fortiden sin, selv om man har en fremtid med den "nye" :) Jeg vill ikke glemme alt jeg og min eks opplevde, det var jo hele ungdomstiden min:) Men jeg ville høre litt om hva som er det riktige:)

Zol80 skrev:
Jeg har kastet alt sånt. For meg føltes det feil å beholde det. 

Er gift med min første ordentlige kjæreste så har ingen fortid med noen andre så vanskelig å si, men tror nok jeg hadde kastet det.

Jeg og eksn satt å skrev kassarull lapper til hverandre fra jobb som vi ga hverandre når vi møttes igjen osv. og en hel haug med brev :) Men vi hadde ikke noe spesielt i den forstand, bortsett fra et vennskap nå i ettertid. Jeg tvang meg selv til å hive dem, litt fordi jeg var nødt å legge fra meg fortiden og trengte å begynne helt på scratch. Men jeg ville ikke hevet dem om jeg var deg.. Jeg angrer meg litt, selvom jeg vet det var nødvendig.

I ditt tilfelle ville jeg absolutt beholdt dem!

Zol80 skrev:

Jeg har ingen slike brev siden jeg bare har hatt et ekte forhold. Men ville nok tatt vare på det.

Sunshine* skrev:

Zol80 skrev:

Det viktigste er jo hva du føler selv. Om det ikke er vonde følelser knyttet til brevene ser jeg ingen grunn til å kaste dem, hvis de ikke tar opp mye plass og lager rot.

Som mange andre har påpekt: Kan jo være morsomt å ha når du blir gammel!

Back
Topp