Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare fordi jeg lurer.. Hvorfor er det "dyrebare dråper"? Det produseres melk hele tiden?!
For de som fremdeles har melk og har nok melk jaBare fordi jeg lurer.. Hvorfor er det "dyrebare dråper"? Det produseres melk hele tiden?!
Syns ikke det er dyrebare dråper. Bare mer irriterende tanke at jeg gadd å pumpe for ingenting, så irriterende å helle ut for tiden jeg brukte føltes så bortkastet![]()
Litt sånn jeg tenker også. Irriterende å bruke 20 min på å pumpe ut 20 ml... Og deretter glemme den i kjøleskapetSyns ikke det er dyrebare dråper. Bare mer irriterende tanke at jeg gadd å pumpe for ingenting, så irriterende å helle ut for tiden jeg brukte føltes så bortkastet![]()
Har nettopp måtte helle ut en halv liter morsmelk fordi vesla nektet å drikke det fra noe annet enn pupp, nå var den blitt dårlig. Føles så feil når så dyrebare dråper går til spille, flere som føler det slik?
Offff det skjønner jegJa.. Jeg måtte helle ut 30ml tykk gul råmelk på barsel fordi den ble stående for lenge! Det irriterer meg fortsatt nå 5 uker etter!