Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvor raskt merket du?? Jag syns operasjonen var oki men det er min 5 dag og jeg kjenner samme smerter fortsatt i tommel partiet og fingrer dovner. Kanske litt tidligt att vente på att det skall vær alreden bedre . Gruer meg att ta bort bandasje ikveldOpererte og merket det med en gang. Men det var ikke en god erfaring da det var en ubehagelig operasjon.
Det er 50/50 sjangse på slike operasjoner.
Nei . Jeg sko ha vart der før operasjon men det var en glipp fra helsevesen så jeg blev aldrig henvist dit. Jeg skall til min egen lege om 2 uker og kommer be hun henvise meg dit pga Høyre bein og venstre hand . Venstre hand skal jeg in på vurdering om evt operasjon om 3-6 mnd.Var dere på EMG først? Skal dit snart og kjenner at jeg gruer meg veldig. Her skal nerver fra nakken og ut i fingrene testes da de er usikre på om det er tunnel syndrom eller rett og slett etter skaden min... hvis det kan opereres så må jeg nok det...
Var dere på EMG først? Skal dit snart og kjenner at jeg gruer meg veldig. Her skal nerver fra nakken og ut i fingrene testes da de er usikre på om det er tunnel syndrom eller rett og slett etter skaden min... hvis det kan opereres så må jeg nok det...
Var dette ett brudd du ikke visste om att du hadde?Jeg var på EMG flere ganger. Jeg hadde det pga ett gammelt brudd i håndleddet, ene beinet stod litt skjevt og klemte på nerven. Fikk dratt håndleddet i rett stillling, og hadde gips i 6 uker. Ikke merket noe etterpå.
Var dette ett brudd du ikke visste om att du hadde?
Hvor raskt merket du?? Jag syns operasjonen var oki men det er min 5 dag og jeg kjenner samme smerter fortsatt i tommel partiet og fingrer dovner. Kanske litt tidligt att vente på att det skall vær alreden bedre . Gruer meg att ta bort bandasje ikveld. Trene du opp handen hjemme eller var du hos fysio etterpå.?
Hadde du smerter lenge etterpå? idag er det min 11 dag og jeg har vont . Har hatt netter der jeg ikke får sove.Trente opp hånda hjemme ja - og merket forskjell på ca en uke. Tok til og med stinga selv...
Ja tid tar det. Det vet jeg allt omSvigerfar har operert det og ble bra med en gang. Mamma har det og venter på operasjon. Det tar litt tid.