Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmor sendte meg rett til ortoped, fikk time med en gang. Fikk to skinner jeg skal bruke på hendene om natten. Det hjelper. Skal på oppfølging om en uke og blir det ikke bedre blir det operasjon.Flere med karpeltunnel syndrom?? Tips om bedring mottas!!![]()
Jeg fikk beskjed om at de ikke opererer så lenge man er gravid jeg?Jordmor sendte meg rett til ortoped, fikk time med en gang. Fikk to skinner jeg skal bruke på hendene om natten. Det hjelper. Skal på oppfølging om en uke og blir det ikke bedre blir det operasjon.
Det fikk jeg beskjed om også.Jeg fikk beskjed om at de ikke opererer så lenge man er gravid jeg?
De gjør ikke det.Jeg fikk beskjed om at de ikke opererer så lenge man er gravid jeg?
Satser på at det går over og at jeg slipper operasjonJordmor sendte meg rett til ortoped, fikk time med en gang. Fikk to skinner jeg skal bruke på hendene om natten. Det hjelper. Skal på oppfølging om en uke og blir det ikke bedre blir det operasjon.
Var det jeg fikk beskjed om ogsåDe gjør ikke det.
Fordi det pleier å gå over etter vannet er borte![]()
Får håpe detSatser på at det går over og at jeg slipper operasjon![]()